آیا دخترها بیشتر خجالت میکشند یا پسرها


آیا دخترها بیشتر خجالت میکشند یا پسرها



آیا دخترها بیشتر خجالت میکشند یا پسرها
25٪ پسرها 75٪ دخترها بنا به دلایلی



نظرات آقایان و واکنش و حسشون نسبت به پدر شدن

1:

خجالت يك امرى هست كه بيشتر از اونكه به جنسيت وابسته باشد

به تربيت وابسته هست

خانواده يك پسر يا دختر را چگونه تربيت ميكند ؟

اجتماع دختر و پسر را چگونه بار مى اورد ؟

اين تربيت و خواسته ها هست كه خجالت را به بار مى آورد


چه كار كنيم تا پسر خوبي باشيم ؟!

2:

نشنیده بودیم که خجالت کشیدن هم ربطی به جنسیت داشته باشه


10 نکته برای نزدیک شدن به خانم های مجرد

3:

وااااااااااااا!این چه سوالیه اخه!؟خجالت چه ربطی به جنیست داره؟


اقایونانه

4:

پسرا که اصلا خجالت سرشون نمیشه خیلی پررون


دلایل فرار اقایون از ازدواج

5:

به نظر من هم پسرا خجالتي هستن هم دخترا ولي دخترا خجالتي تر هستن.


ادامه.........
اما خيلي پسرا هستن كه از دخترا خجالتي ترند.


قابل توجه آقا دامادهاو عروس خانمها
كي ميگه همه پسرا پررو هستن نه اينطور نيست.


..:: 7 تیپ مردان مورد پسند خانوم ها ::..
خجالت به تربيت شخص بر ميگرده و اينكه چقدر در جامعه حضور داره و به اجتماعي بودنش.


كوچيك شما ياسي.

6:



جونه خودت شوخی نکن 75 دخترا؟

بابا الان دخترا 25 ما 75

7:


امروز یه صحنه دیدم راجب خجالت
داشتم میرفتم تو حسابم پول بریزم دیدم جولو موسسه مالي همه دخترا جمع شدن منم یه جوری راه پیدا کردم ببینم چی میدن که همه اونجان دیدم یه مرد داره یه دستگاه میفروشه
دخترام واسه تست هستینو میزنن بالا میدن مرده با دستگاه موهای دستاشونو برداره ببینن دسگاهش خوبه که بخرن یا نه

من جا اونا خجالت کشیدم

8:

چه موضوع خجالت اوری تو این صحنه بود که شما خجالت کشیدید؟؟!!این که دخترا هستینو می زنن بالا یا تست دستگاه؟؟!

9:

اینکه میدن یه مرد غریبه موهای دستشونو بزنه

10:

بسته به اخلاقيات هر شخصه...


11:

عزیزم چه چیزی بالاتر از این برای خجالت که به جز سر و صورت نامحرم دستشونم دیده

12:

بله،من الان که علت خجالتشون رو فهمیدم واقعا خیس از عرق شرم شدم!!!!!
واقعا بدزمونه ای شده دخترها دستشون!!!! رو هم به نامحرم نشون می دن!!!!

13:

عجب فاجعه ای!!!

14:

چه ربطی داره ؟؟

15:

خیس عرق شدن کافی نیست باید آب شی بری تو زمین

16:

هیچ جای تخفیفی نیست؟؟؟!!!

17:

چه قدر خوب اين تاپيك چپ شده!

18:

نـــــــــــــــــــــــه یا آب شو برو تو زمین یا برو آب توبه بریز روی دست و پات و سر و صورتت که فکر یه همچین کاری حتی به صورت غیر عمد هم به مغزت خطور نکنه..

19:

اگر شبی بزبانم حدیث توبه رود
زبی طهارتی ان را بمی غراغره کنم

اب میشم می رم تو زمین




20:

خجالت كشيدن چه ربطي به جنسيت افراد داره ؟

21:

عزيزان لطف فرموده و بحث خارج از تاپيك نكنيد

در مورد اينكه دختران در كنار خيابان داشتند موى دستشان را ميگرفتن

به نظر بنده تا حدودى حق با حامد هست

خارج از معقوله پسر و دختر

اصلاح كردن در كنار خيابان و گرفتن موى دست

اونچنان برازنده نيست

چه برسد به دختر كه به منش و متانت بايد شهره باشد

خجالت شايد از طرز فكر بيايد

اينكه چه كارى درست هست و چه كارى غلط

و يا شايد از حجب و حيا

ايا به نظر شما اين كار درست بود و در شان يك انسان هست

كه در كنار خيابان موى دست خود را بگيرد ؟

روى صحبتم با تنها دختران نيست



22:

منش و متانت و حجب و حیای این دختر با دیده شدن دستش به هوا رفت؟؟؟!!!
قصد تست دستگاه رو داشتن برای اپیلاسیون که تشریف نبرده بودن
در ضمن شان انسانی این قدر پایین نیست که تست دستگاهی کنار خیابون ملاک سنجشش برنامه بگیره....


23:

اصولا چه براي تست چه اپيلاسيون چه اصلاح كنار خيابون جاي مناسبي نيست!

فكر نكنم اونقدر از اين دستگاهها قحط باشه كه نيازي باشه كسي محل خريد اين وسايل رو ول كنه بياد كنار خيابون ماشين چمن زني تست كنه.


24:

دوستان من دیگه چی میتونم بگم

این بحث های بالا مشخص کرد که کاملا همه دخترا خجالتین!!!!!!!!!!

رایان و سجاد جواب دادن و ممنون 100 تا گل تقدیم میکنم بهشون که حرفاشون حرفای دل من بود

به بحث داغ و شیرینتون برسید دخترا
فقط میترسم انقدر خجالتی تر بشید که قضیه ی اون ترکهکه داروخانه زد پیش بیاد نصب .....

در محل
و بگید خجالت نداره


25:

سلام رایان ؛
کی میگه کنار خیابون جای مناسبی نیست !!! تازه وسط خیابون هم میشه اینکار رو کرد !! اصلا اینکار که چیزی نیست حتی وسط خیابون هم میشه اصلاح سر و صورت کرد !
واقعا ً از تو بعید بود که اینچنین به جایگاه والای زن توهین کردی و آزادی و حقوق بشر رو پایمال کردی !!!

26:

اين كار چه براي يك آقا چه براي يك خانم صحيح نيست!چون نشان دهنده فرهنگ بسيار پايين هست!اگر كسي كنار خيابون اين كارو مي كنه نه به خاطر لفظ آزادي شخصي كه به خاطر قيمت پايين تر اين دستگاه ها تايشان كنار خيابون هست1و بنابراين اصلا كار قابل دفاعي نيست!چون شخصيت انساني خودش رو زير سوال برده!ما تايشان يك جامعه حيواني زندگي نمي كنيم كه به راحتي مثل حيوانات احتياجات اوليه زندگيمون رو در ملا عام برطرف كنيم!

27:

خجالتی بودن ربطی به جنسیت نداره ولی شرایط زیر در بوجود امدن خجالت موثرند
1-شرایط ژنتیکی
2-اعتماد به نفس پایین
3-تجارب زندگی

28:

ببخشيد ولي اگر اون دختر خانما شان انساني متوجه ميشدند و ذهنشون به سمت اين مسائل خطور مي كرد كه وسط خيابان اين كارو نمي كرد .
اينم خاص اون دسته از خانمايي كه نميدونم واقعا حجب و حيا رو به چي مي دونند ؟! البته نه تنها من خودشونم نميدونند !
فقط يه سري اصطلاحات روشنفكري بلدند كه همش همونا رو تكرار مي كندد و به نقل از دكتر شريعتي فقط انتقاد بلدند و مخالفت با چيزي كه نميشناسند و اطاعت از چيزي كه باز نميشناسند .!

بله خانم venuos عزيز شان ادما با خيلي چيزا مي ايد پايين .
خيلي چيزاي به ظاهر كوچيك .

تست دستگاه اپيلاسيون كنار خيابون و خيلي كاراي عجيب ديگه كه هيچ جا سابقه نداره ..
منظره اش بيشتر از اينكه زشت باشه خنده داره .
------------
اما در مورد خجالت همش بر ميگرده به نوع فرهنگ و تربيت حاكم بر خانواده و اجتماع .

و جو حاكم بر انها كه كدوم جنس رو طي تاريخ منزايشان تر بار اورده .


29:

شما اگر آستین مانتتون رو یه خورده از مچ دست بالاتر ببرید فقط برای تست یک دستگاه یعنی اینکه حجب و حیا رو اخ و تف کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما به مغازه ی عطر فروشی تشریف میبرید معمولا عطر روی روی مچ دست روی نبض تست میکنن تا بوی عطر ملایم بشه و بوی واقعی خودش رو نشون بده ..تا به حال اینکار رو نکردید؟!اگر اینکار رو کردید حجب و حیاتون رو به باد دادید باید برید خودکشی کنید؟؟؟؟؟

بله خانم فلور این چیزها نمیتونه ملاکی برای انسانیت افراد باشه....شما این عمل خانم هارو زشت و بد میدونید ولی تجاوز علنی یک مرد در خیابون های شلوغ و پر تردد رو به یک خانوم توی زمره ی حجب و حیای نداشته ی مرد نمیدونید؟!اگر شما زن باشید به احتمال 99 % دچار آزار و اذیت های خیابانی همین آقایونی که گاها جانماز آب میکشن شدین!!!وقتی از یک کوچه ی خلوت عبور میکنید چند بار برمیگردین و پشت سرتون رو نگاه میکنید که مبادا تعرضی بهتون نشه؟؟؟؟متلک پراکنی همین جماعت که از نظر من فرقی با جفتک پراکنی نداره چی ؟؟؟؟لابد این نشانه ی شخصیت و حجب و حیاست برای یک مرد ولی تست یک دستگاه و بالا رفتن کمی از آستین مانتوی یک خانوم کنار خیابون!!تازه اونم نه وسط خیابون میشه از دست دادن حجب و حیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!جالبه!!

30:

در ضمن من کار این خانم ها رو تایید و یا رد نکردم ولی برای آقایی فرمودم که از خجالت به جای اون خانوم ها آب شدند و تشریف بردند توی زمین!!!که الان نمیدونم باز اینجا چه مینمايند؟!البته اون خانوم ها هم نمیدونستن که یه آقای فضولی پیدا میشه و چون یه جمعیت جمع شده سرک میکشه ببینه چه خبره؟حلوا میدن یا غذای ابوالفضل؟؟؟؟وگرنه به یقین کاری نمیکردند که این آقا به جای اونها خجالت بکشه!!!!!!!!!
بهتره این آقا هم مراقب رفتار خودش باشه چون ممکنه بعضی کارها یی رو انجام بده که از نظر خودش موجه باشه ولی در نظر دیگران بسیار شرم آور!!!!!!!

31:

ترديد عزيز.شما با يه ديدگاه فمنيستي شديد به موضوع نگاه مي كنين.موضوع نه در مورد آقايونه!نه در مورد مزاحمتشون!نه در مورد بي حجابي(بالا رفتن آستين!)موضوع بي فرهنگي اي هست كه در اين كار نهفته!خيلي چيزهاي ديگر هم كنار خيابون تازگي ها فروخته ميشه كه خيلي زشت هست كه براي خريدشون خانوم ها صف ميكشن كنار خيابون!اين مسئله نه ربطي به كل بشريت داره!نه ربطي به جماعت اقايون!نه ربطي به حقوق ضايع شده خانوم ها!اين مربوط ميشه به شخصيت فردي هر شخص كه به خاطر كمي پايين تر اومدن قيمت كارهاي شخصيش رو هم كنار خيابون انجام بده يا كمي مبلغ بيشتري پرداخت كنه و همون جنس رو مثل يك انسان متمدن از فروشگاه تهيه كنه!

32:

سلام ؛
اتفاقا اگه یه مقایسه ساده بکنید می بینید بیشتر به چه نوع دخترانی حتی توی خیابونهای شلوغ و پر تردد تجاوز میشه !!!
ضمنا ً کجای نوشته ی فلور حمایت از مردهای متجاوز بود !!!؟

33:

راستی عنوان تاپیک "آیا دخترها بیشتر خجالت میکشن یا پسرها" از لحاظ دستور زبان پارسی اشتباه هست

خجالت آور هست...


34:


خانم ترديد عزيز شما با كدوم سنگ محكي حجب و حيا رو ميسنجيد .

؟
من به طور قطع نميگم بالا بردن هستين كنار گذاشتن حجب و حيا هست ..

بله ولي تست دستگاهي كه مربوط به نظافت و اصلاح شخصيه وسط خيابون كه يه مكان عموميه نه به خاطر بالا بردن هستين دست (كه البته اونم به تنهايي خودش يه علته !) بلكه به خاطر كاري كه ميشه تايشان يه محيط ديگه يه مغازه يا ..

انجام داد مي گم ..

بيشينه و تاريخ و دين جامعه ما خيلي با جو اون جامعه ارماني كه امت حدود حجب و حياشون حجاب نيست فرق ميكنه .1

بحث مچ دست جدا، بيشتر بحث اون كار مسخره هست كه يه عده دختر جوون وسط خيابون انجام دادن !
منظره فوق العاده زيبايي براي نشان دادن پايين بودن سطح فرهنگ و فكر بين خانماي ايراني كه تست دستگاه نظافت شخصي و وسط خيابون انجام ميدند

حدود حجب و حيا در اخرين حدش كه همون تعرض باشه شكسته ميشه .

اخرين حدش !
كه تازه اونم بازم امريه كه تقصير اون خانم بيچاره نيست (در 80 % موارد ) تقصير اون اقاي متجاوزي كه بازم حدود رو نميفهمه

بله اونم نشونه بي شرمي و پست فطرتي اون اقاست كه يا جفتك پراني ميكنه و يا متلك پراني چه اقاي جا نماز اب كش چه ريكي مارتين ! كه هر دو نوع تيپ هم نميدونند دارن سنگ چيو به سينه ميزنند !

همين چيزاي كوچيكه كه باعث شده كار ما به اينجا برسه .
حدود رو ميارن پايين و همين امر باعث ميشه محدوديت ها و مرزها كمتر بشه و ديگه تا چندين دهه ي ديگه تعرض هم معني امروزيشو نده .

35:

جالبه که من اگر بگم فلان دستشویی کثیفه شما فورا به پوشش ربطش میدی!!!!!!!!!
من زن هستم یا شما؟؟؟من نمیدونم شاید شما از اون دسته مرهایی باشی که یک پوشش خاص نظرت رو جلب میکنه ولی من این دست تجاوزات رو هم به زنان چادری دیدم پس باز سعی نکنید بحث پوشش برتر رو به میون بیاری!!

ضمن اینکه من نفرمودم فلور داره از مردهای متجاوز حمایت میکنه فقط براش مثال آوردم که مسئله ی تست دستگاه و کمی بالا رفتن آستین مانتو نمیتونه شرم آور تر از این قبیل کارها باشه!!!

36:

سلام مجدد ؛
خداوکیلی من اصلا حرف از پوشش زدم یا اصلا کسی از حجاب برتر و چادر و این حرفا زد !!!؟

37:



درسته تايشان اروپا طي تحقيقاتي كه به عمل اومده امار تجاوز به خانما در زمستان پايين تر از تابستانه ميدونيد چرا ؟
چون كه در زمستان پوشش خانما كاملتره !

من در هر حال متاسفم براي اينكه شما نقش پوشش رو در مشكلاتي كه خانم ها در جامعه دارند ناديده ميگيريد .



فكر نكنيد ما كه ميگيم پوشش يه خانم بايد حفظ بشه ، حتما خوشحال ميشيم كه به
يه خانم با پوشش نامناسب تعرض ميشه !.

من خودم به حال هر دختري كه دچار چنين تعرضي بشه گريه ميكنم .

و به حال اون دختري هم كنار خيابون دستشو ميزنه بالا و دستگاه اپيلاسيون امتحان ميكنه هم زهر خند ميزنم

چرا شرم اور و بچه گانه هست .


زنان سرزمين من كه از زيبايي و نجابت شهره ي امتان سرزمين هاي ديگه بودند نبايد دچار چنين رفتارات دور از شان اجتماعي و ديني بشند

خانم ترديد عزيز حدود بايد مشخص باشه .



---

38:

ببین آفتاب عزیز من در یک پست بالا تر از شما هم ذکر کردم که اینکار رو تایید نمیکنم ...من از بی فرهنگی این امت هر روز دارم افسرده تر و ناراحت تر میشم!!!باور میکنی وقتی برای انجام کاری بیرون میرم خرد و خاکشیرتر از قبل برمیگردم خونه؟!!
خود دست فروشی یک معضل اجتماعیست....اینم که میگردن دنبال یه جنس ارزون بر میگرده به شرایط بد اقتصادی جامعه !!
ولی اگر پست خجالت زده !!!!را مطالعه کنی متوجه میشی که منظورش از بیان این مطلب چی بود...خواهشا یک بار درست جمله به جمله اش رو بخون بعد متوجه میشی که کی بحث رو روی جنسیت و بیحجابی و خوش حجابی و غیره کشوند!!!و البته به تیکه ی مرد غریبه خوب توجه کن!!!

39:

اتفاقا ریشه یابی این قبیل تجاوزات رو بیشتر باید در بعضی رفتارها جست ! خواهش می کنم زود جبهه گیری نکنید ! میشه واقع بینانه هم فرمودگو کرد !

40:

اتفاقا اگه یه مقایسه ساده بکنید می بینید بیشتر به چه نوع دخترانی حتی توی خیابونهای شلوغ و پر تردد تجاوز میشه !!!
پس این جمله ی شما چی رو میخواد بگه که روش نمیشه؟!!!

41:

شما رو هم ارجاع میدم به پستی که در جواب آفتاب ارسال کردم!!
در ضمن تعرض حتی در اون کشور غربی که از نظر خیلی از مذهبیون اَخ و بد هست هنوز معنای خودش رو از دست نداده و معنی و مفهوم خیلی کامل تر و جامع تری نسبت به کشورهای اسلامی داره!!

42:

خیلی رفتارهای غلطی که آقایون یا خانم ها انجام می دهند !!
اگه من مصداق بیارم باید همون حرفای تکراری زده بشه و الکی وقت هممون هدر بره !
فقط دوست عزیز شما یه مقایسه ای انجام بده ببین به دختران بی حجاب یا کم حجاب یا هر اسمی که خود شما دوست داری بیشتر تجاوز میشه یا دخترانی که پوشش بیشتری دارند و رعایت عرف و فرهنگ و دین رو بیشتر می نمايند !!؟
درسته بعضی وقت ها هم ممکنه افرادی حتی به خانمهای محجبه هم تجاوز نمايند اما آیا قابل مقایسه با تجاوز به دختران بی حجاب یا کم حجابه !؟

43:

یعنی چی !!!؟

44:

میشه آمارتون رو دقیق برای ما هم بیارید با منبع اطلاعیتون؟!
در ضمن شما میدونید در ایران خودمون که پوشش هم داریم چند % تجاوز داریم؟؟!تازه در این لیست تجاوزات شوهر به زن جزء لیست تجاوز محسوب نمیشه!!!!!!
در کشوری که یک تار موی زن و یا مچ پای زن عامل تحریک مردان سست اراده باشه و روز به روز هم در حال پرورش چنین مردانی باشه این قبیل رفتارهای حیوانی هم گسترش پیدا میکنه و همونطور که فرمودین در آینده ای نه چندان دور تعرض معناشو در این کشور از دست خواهد داد و به امری عادی تبدیل میشه که اگه نباشه باید تعجب کرد!!!!
زنان سرزمین من و شما خیلی وقته که به این عارضه دچار شدن از وقتی که توی پستوهای خونه و مطبخ حبسشون کردن و حق مشارکت در امور اجتماعی رو ازشون گرفتن.....از وقتی که دچار نظام مردسالاری حاکم بر جامعه شدند...از وقتی که قانون چتر حمایتش رو از سرشون برداشت و در هر حرکت و تجاوزی به جای اینکه عاملین رو محکوم کنه اول انگشت اتهام رو به سوی کسی دراز کرد که به خودش و حقوقش تعرض شده!!!

45:


اهان يادم نبود هر چي ما ميكشيم از كج فهمي ما نيست از وجود اسلام ..


اسلامو اگه حذف كنيم مثله خيلي از كشورهاي غربي موفق ميشيم .
يعني به جاي يه امار يك در 50 تجاوز (به طور مثال ) يه امار 3 تا از 4 نفر امريكايي ميرسيم كه خب جامع هست و شامل چون زن ها و دخترهاي زيادي رو در بر ميگيره
خوبه اينتر پل فراخوان كرده كه ايران از لحاظ امنيت كشور 2 يا 3 هست در جهان
منتها شما چون فقط انتقاد بلدي خب اينم يه جنبه ي منفي از كشورهاي اسلامي .


46:

خوب زنان ما در حال حاضر حضورشون در اجتماع از 20 سال پیش بیشتره شما می تونید ثابت کنید که تجاوز در حال حاضر از 20 سال پیش کم تر شده !!!؟ کی فرموده حضور در اجتماع تجاوز رو کمتر می کنه !؟
البته من با حضور در اجتماع مخالفتی ندارم ولی شما دارید از این موضوع هستفاده ی ابزاری می کنید !

47:




تفكرات فاشيستي و فمنيستي دارين ؟!

روابط زن و شوهر كه تايشان همه كشورها جزء سالمترين روابط اجتماعيه .

اونوقت شما اين عمل رو كه در همه جاي دنيا با رضايت كامل زن و مرد انجام ميشه (به طور عموم) رو جزء ناهنجاري ميدونيد ؟!

شما از جامعه عقب هستين .

دختران ايراني الان هم به علاوه كار در مطبخ(!) تايشان المپياد هاي علمي و محافل اجتماعي و سياسي شركت ميكنند و جزء چهره هاي مطرح هستند .


اما اگر مشكل شما كار در خانه عيب هست و..

بحثش جداست .
بحثش همين تفكرات شبه روشنفكرانه اي كه شبه روشنفكران ما دارند
اشكال از ذهن شماست خانم ! كه كار تايشان مطبخ رو بد ميدونيد و عيب ولي پوشش ازادانه و روابط ازادانه و حدود بي حدودي رو حسن ميدونيد .

حضرت فاطمه كه الگايشان ما هست دوشادوش پيامبر در كار رسالت نقش داشت .

اونوقت شما دارين چيو با چي قاطي ميكنين .

كج فهمي يه عده ادم بي سواد به نام دين ( و مخالفت با اون !)يا سعي در اثبات تضاد دين و سعادت اجتماعي ؟!

48:

چی شد پس !!!؟

49:

درسته اصلا یادم نبود که در این جامعه ی گل و بلبل زن مقصر اصلی تمامی مصیبت ها و بلایاست ..چه اونهایی که بر سر خودش به وسیله ی دیگران میاد و چه اونایی که بر سر دیگران میاد حتی اگر دستی توش نداشته باشه!!!حتی بلایای طبیعی هم تقصیر همین خانومای بی حجاب هستش!!!وای وای وای!!!!

بله در جامعه ای که دیدن یک تار مو و دیدن مچ پا هم باعث تحریک میشه و پر شده از مردان سست عنصری که تنها به یک چیز فکر مینمايند و بس چنین حرکات و تعرضاتی هم قابل پیش بینی هستش!!!در جامعه ای که زن رو توی گونی میپیچن و اگر سهوا مویی ازش بیرون باشه مردان مثل حیوان بهش میپرن چنی مسائلی عادی هستش!!!در این جامعه که حتی در مدرسه دختر و پسر جدا از همدیگه هستن و برای کشف همدیگه و پی بردن به راز خلقت دست به هر کاری میزنند ....و البته مهم تر از همه وجود مردان خدا!!!!!در چنین جامعه ای هست!!!که باعث این نوع رفتارها میشه و هنجار شکنی ها میشه!!!
مسئله ی دیگه ای که قابل اهمیت هست اینه که در جوامعی که با نظام مردسالارانه اداره میشه تجاوز جنسی یک تنبیه برای زن محسوب میشه و مردان خدا !!!توانایی انجام این تنبیه رو دارن!!!خیلی از زنان هم از ترس همون آبرو و به اصطلاح خجالت کشیدن(که من دلیلش رو نمیفهمم...یکی دیگه کار بد رو انجام داده یکی دیگه باید خجالتش رو بکشه!!!)به هیچ کجا اعتراضی نمیکنن و در خفا با این درد بزرگ سر مینمايند!!!شاید هم دلیل اعتراض نکردنشون و یا نقل ندادنشون این باشه که انگشت اتهام ابتدا به سوی خودشون نشونه میره!!!و دیگه اینکه در این جوامع مرد صاحب زن هست و اینکه از چه طریق و به چه نحوی به ملک خودش وارد شه!!!(ملک اینجا معنی همون کشتزار رو میده!!!)اصلا مهم نیست بلکه مهم اینه که مرد خدا به این ملک به هر نحوی که شده تسلط پیدا کنه!!!!!از اینرو غریزه ی جنسی در هر کجا و هر وقت و با هر شخص و به هر طریقی حق مسلم مردان خداست!!!!!!!!

زنده باد آزادی از نوع مردسالاری!!!!!!


بهتر نیست بیشتر از این بحث رو از مسیر اصلی خودش خارج نکنیم و به موضوع بسیار مهم خجالت و اپیلاسیون کنار خیابونی و معضل قرن 21 بپردازیم!!!!!!!!!

چون اصلا دوست ندارم پستی رو که براش وقت میزارم و مینویسم پاک بشه!!!!!

50:

ترديد عزيز!اين فقر فرهنگي هست و مبارزه با اون نه از طريق اين فمنيست بازاري كه الان تايشان اين ممكلت راه افتاده هست نه از طريق كوبيدن آقايون!من و شما ميدونيم اين كه خيلي از آقايون ايراني حقوق خانوم ها رو نميشناسن و رعايت نمي كنن ريشه در تربيت اون ها داره!پس با انتقاد تند و مستقيم و حتي توهين هيچ چيز عوض نميشه!مادران ما پسرهاشون رو در برهه اي اينگونه تربيت كردن!و الان من و شما قراره مادران آينده باشيم!علاوه بر كارهاي زيادي كه ميتونيم براي اطلاع رساني به زنان در مورد حقوقشون و به آقايون در مورد ارزشهاي خانوم ها انجام بديم!
اون آقاي خجالت زده هم اين چيزي كه فرمود من هم بارها تايشان خيابون مشاهده كردم و واقعا نه به عنوان فقط يك انسان كه به عنوان يك دختر خجالت كشيدم!اينجا نبايد به جنسيت كسي كه حرف رو زده فقط توجه كرد!نفس كاري كه تعدادي از خانوم ها مثل خانوم هاي نامبرده انجام ميدن زشت و به دور از فرهنگ هست!حالا چه از زبان من عنوان بشه كه شايد از شما بيشتر غصه حقوق خانومارو ميخورم و چه از زبان يك آقا!
ضمن اين كه همه مسائل رو يك جا نميشه حل كرد!نه مسئله حجاب رو!نه بي حجابي و حد و مرزش رو!نه حقوق از دست رفته خانومارو!نه بي شرمي تعدادي از آقايون رو!همين قاطي كردن همه مسائل با همه كه باعث شده اين مشكلات سپس گذشت سالها همچنان دست نخورده سر جاي خودشون باشن!

51:

دوست بزرگوار سرکار خانم تردید ؛
لطفا به جای آسمون و ریسمون بافتن جواب سوالهای بنده رو بدید !

52:

تفکرات من و شما به همدیگه ربطی نداره امیدوارم این براتون قابل درک باشه

من روابط عادی زن و شوهر رو منظورم نبود چرا همه چیز رو برای شما باید باز کرد تا متوجه منظور بشید؟!من از جامعه عقب هستم شما که امروزی و فهمیده هستین چرا باید همه چیز رو براتون توضیح داد؟!
مرد در اسلام حق داره هر وقت و هر کجا که نیاز داشت با زن خودش همبستر بشه و به زن دستور داده شده که این کار رو حتما انجام بده اون هم با روی باز و گشاده نه با اکراه !!و زن رو مجبور به تمکین میکنه!!اصلا در اسلام وظیفه ی اصلی زن همین هست !!!لابد این رو هم میدونی که این جور روابط نیاز به یک آمادگی و پذیرش داره!!و هر دو طرف باید راضی باشن!!!!ولی در اینجور کشورها تنها این نظر مرد هست که مهمه نه زن!!!در واقع اگر مرد بخواد و زن نخواد و یه وقت خدای نکرده!!!!!!!!!!!!!حاضر به همکاری با شوهرش نشده نه تنها مورد خشم خدا و پیغمبر برنامه میگیره بلکه مورد لعنت و نفرین ایجاد خدا هم برنامه میگیره و مرد هم که راحته میره یه زن دیگه میگیره گور باباش زندگی و خونواده کیلو چند!!!مهم زیر شکمه!!!!
حالا تازه این بخش خوب ماجرا بود در بعضی موارد که زن ممکنه سر باز بزنه مردک با کتک زن رو مجبور میکنه !!!و من خوندم خیلی از مواردی که مرد به زور با زنش ارتباط زناشویی بربرنامه کرده و هیچ حمایت قانونی هم برای این مورد وجود نداره!!!
ولی در همون کشورهای غربی حتی یک بوسه اگر زن ناراضی باشه تجاوز محسوب میشه و اگر شکایت کنه پدر طرف رو هم در میارن!!!
حالا این کجاست تفکر فاشیستی داشت؟!
شما اگر الگوت فاطمه هست میتونی راهش رو ادامه بدی ولی حق خرده گیری به کسی رو هم نداری!!!خانوم محترم من در زندگی شخصی شما دخالت نکردم که شما در زندگی شخصی من و راه و روشم دخالت میکنی!!!و دقیقا مشکل من با رهروان دین و شریعت دقیقا همین مطلب هست که فکر میکنن همه چیز و همه کس بهشون ربط داره!!!
من اعتقادم بر مساوات هست ...من نه جنس مرد رو برتر میدونم نه زن رو!!!من بر این اعتقاد دارم که هر کاری با همکاری باید انجام بشه حتی کار در همون مطبخ!!!!!!!که برای شما لذت بخش هست!!!و خیلی چیزای دیگه که به سماوات و برابری ختم میشه!!
زنان کشور من نمیتونن در مجامع بین المللی آزادانه وارد بشن و و نمونه ی بارز و آشکار اون رو هم نبود اسامی زنان ورزشکار کشورم در لیست مسابقات جهانی هست!!چرا؟!چون یه مشت انسان نفهم با افکار پوسیده ی 1400 سال پیش نشستن و هی ناموس ناموس راه انداختن و برای خودشون مغازه ی بقالی باز کردن!!!

53:

این هم جواب سئوالات شما!!آسمان و ریسمان رو هم میدیم دست شما....شما ببافید!!
اول اینکه حضور در اجتماع باعث این میشه که دید زنان بازتر بشه و محدود به محیط خانه و خانواده نشه!!!و تنها مردانی که زن میشناسه محدود نشه به برادر و پدر و دایی و عمو و....
باعث میشه که به حقوق خودشون آشنایی داشته باشن و خیلی زود گول چرب زبونی های هر کسی رو نخورن!!
باعث میشه که هستقلال مالی داشته باشن و محتاج به یک مرد نباشن!!
شرکت در فعالیت های اجتماعی به زن ارزش و اعتبار میده و نه تنها باعث این میشه که اعتماد به نفس زن بالا بره بلکه بمرد هم دیگه یک دید جنس دوم و مصرف گرا به زن نداره!!
باعث میشه اگر زنی ارتباطی رو بربرنامه کرد با آگاهی کامل باشه و خودش بدونه چه راهی رو انتخاب کرده!!
باعث میشه اگر به مشکلی برخورد بدونه باید کجا بره و به کی مراجعه کنه و مشکلش رو چه طور حل کنه!!
باز هم بگم یا کافیه؟!

54:

سوالات من اصلا درباره ی فواید حضور زن در اجتماع نیست !!
با دقت تر بخونید و سوالات قبلی تر رو هم اضافه کنید و جواب بدید !
بعضی از سوالاتم هم حالت مقایسه ای داشت اونها رو هم اضافه کنید

55:

خانم فلور بخونید شاید متوجه افکار فاشیستی من!!!!!!!!بشید!!

بند 3 زنان اوین
دراینجا عشق را
تبعیض جنسیتی به دار کشیده!


بیش از 5 هفته از زندانی شدن محبوبه کرمی از اعضای کمپین یک میلیون امضاء می گذرد.

محبوبه در 23 خرداد ماه هنگامی که رهگذر اتفاقی خیابان ولی عصر شهرستان تهران بود دستگیر شد.

در اون ساعت از روز در پارک ملت تجمعی در اعتراض به مفاسد اقتصادی در جریان بود.

این مطلب را محبوبه در زندان نوشته هست و تلفنی اون را برای ما خوانده هست.(سایت مدرسه فمینیستی)

اگر قوانین کمی برابر تر بودند بند نسوان زندان اوین چه تغییری می کرد

قلمم را به دست می گیرم تا از اونچه در این یک ماه بر من گذشته هست، بنویسم.

روزگار سختی هست؛ تنها و بی کس در گوشه ای از راهروی زندان نشسته ام و می خواهم بنویسم از زنانی که در این روزها با اونها همدم و هم صحبت شدم.

از فاطمه و اشرف و پروین و ریحانه که به خاطر اشتباهات دیگران باید مجازات شوند.

هرگز فراموش نمی کنم اون روز را که در سلول انفرادی تنها نشسته بودم و به مشکلات خودم فکر می کردم.

به یاد مادر بیمارم افتادم که در شرف عمل جراحی بود.

به یاد پدر سالمندم افتادم که الان در گوشه ای از خانه چشم به در دوخته تا تنها دخترش، محبوبه اش به خانه بازگردد.

او نمی داند که دخترش به خاطر دفاع از حق دیگران باید در گوشه زندان باشد.
گریه امانم نمی دهد.

اشک به پهنای صورتم سرازیر می شود .ناگهان دستی مهربان، موهایم را نوازش می دهد.

سرم را بلند می کنم.

دختری زیبا با موهای بلند کنارم نشسته هست.

می پرسد:« چرا دلتنگی می کنی؟» می گویم: نگران حال مادرم هستم.

اشک در چشمانش حلقه می زند و می گوید: «ای کاش من هم مادری داشتم» از او می پرسم مادرت فوت کرده؟ سرش را تکان می دهد:« ای کاش فوت کرده بود.

مادرم خودش را دار زد» از شنیدن ماجرای مادر فاطمه بسیار متاثر می شوم.

در حال صحبت با فاطمه بودم که مرا برای بازجویی مجدد صدا می نمايند.

وقتی پس از 4 ساعت بازجویی به سلول برگشتم، فاطمه نبود.

سلولش را عوض کرده بودند.
پس از چند روز ما را جا به جا کردند.

یک روز در هواخوری انفرادی فاطمه را دیدم در حال کشیدن سیگار بود.

به کنارش رفتم.

به خاطر من سیگارش را خاموش کرد.

تشکر کردم.
از فاطمه خواستم کمی راجع به مادرش حرف بزند، چرا خود به دار آویخت؟
فاطمه از سرنوشت تلخ مادرش می گوید.

از ازدواج ناموفق و ناخواسته مادر در سن 14 سالگی، این که پدر و مادر مادرش فوت کرده بودند و او با برادرانش زندگی می کرد.

این که در مراسم خواستگاری مادر، مرد جوانی را به او به عنوان شوهر آینده نشان می دهند ولی در سر سفره عقد برادر بزرگتر اون مرد جوان به عنوان داماد می نشیند.

این که ازدواج مادرش از روز اول با فریب شروع شد.

این که پدر فاطمه 35 سال از مادرش بزرگتر بود.

این که حاصل ازدواج پدر و مادرش دو پسر و یک دختر هست که مادرش به زور کتک و شلاق هر سه را حامله شد.

این که مادرش سالها برای طلاق تلاش کرد اما موفق نشد.

این که زندگی با مردی مثل پدرش جز افسردگی و بیماری برای مادرش بهره ای نداشت.

فاطمه می گوید مادرش از مدتها قبل از اون روز شوم به همه می فرمود که روزی خودکشی خواهد کرد:«روزی به خانه آمدم و مادرم را بالای دار دیدم.» فاطمه قادر به ادامه صحبت نیست و هر دو زار زار گریه می کنیم.

56:

شما فرمودی حضور زن در اجتماع باعث کم شدن تجاوز جنسی نمیشه و من به شما ثابت کردم که بنا به این دلایل کم میشه!!
بقیه ی سئوالاتتون رو هم دوباره بنویسید!

57:

اخطار

تاپيك را منحرف نكنيد

بحث حول مبحث خجالت مانعى ندارد

اما بحث هاى سياسى جايش تالار سياست هست






58:

قابل توجه عزيزانى كه ميگايشانند زن هيچ تقصيرى ندارد و يا مرد

بنده محل سكونتم شمال هست

و دريا زياد نمى روم به دليل برخى از مسائل و اگر هم بخواهم دريا روم جاهايى ميروم

كه مسائل زير نباشد

1.

چون شرم ميكنم تا به دريا روم و زنان و دخترانى را ببينم كه با وضعى به ساحل مى ايند

كه چشم نابينا را بينا مى كند

( براى ديدن اين وضع كافى هست به ساحل بياييد ( وقت بين 10 الى 4 صبح بيشتر ) )

2.

مردانى كه بى هيچ شرمى با تن عريان در ساحل قدم ميزنند ( ايا شايسته هست ؟ )

3.

جالب اينجاست كه در ساحل دريا هيچ رسيدگى به اين وضع اسف بار نمى شود

و كسى كه نخواهد موهاى تن و پاى مرد را ببيند و يا اينكه نخواهد موهاى زن و نيز دست زن را

تا زير كتف ببيند

و يا اينكه با تيشرتى تنگ و نيز شلوارى تنگ به درون آب ميرود و سپس از اب بيرون مى ايد

و خودتان فرض كنيد چه وضعى پيش مى ايد

اگر كسى نخواهد اينها را ببيند

نبايد به ساحل رود و يا اينكه نابينا باشد تا تنها از صداى موج ها لذت برد



به واقع در اين وقت هست كه بايد فرمود ايكاش كمى خجالت باب ميشد

59:

آدم باید در زندگی رو داشته باشه به نظر من برابره!

60:

شما را نمی دانم اما من به عنوان یک خانم این قدر برای خودم ارزش قائل هستم و شان من به اندازه ای بالا هست که دیده شدن کمی از دستم تاثیری روش نداره.

البته این در مورد من بود و شما رانمی دانم

در ضمن حجب و حیا سیری چند؟؟!!!!

61:




همه همين را ميگن اما موقع عمل .....


بخش اخر را موافقم ....


62:

خیر،همه این رو نمیگن.نگاهی به صفحات قبل بندازید تا ببینید چند تا دخترخانوم از توصیف این صحنه ی ساده شرمگین شدن و به حال شان از دست رفته ی !!!!خانم های کنار خیابون حسرت خوردن

63:

اقای خجالتی!!شما با همین جملت تجاوز رو به نوعی از دختران مجاز شمردید!!!!!
واقعا مایه ی تاسف هست،واقعا!!!!!

64:



منظورم در مورد ارزش دادن به خود و ...

همون جمله اي كه قرمزش كردم ...

فقط همين ...


نه چيز ديگه اي ...


65:

طبق کدوم منبع معتبر!!! از هر4امریکایی به 3 نفر تجاوز شده؟؟؟!!!!با یک حساب سرانگشتی هم می بینید که امار شما بیشتر به یک جوک بامزه شبیه هست.

در ضمن در ایران خیلی از دخترانی که مورد تجاوز برنامه می گیرن به خصوص در محیط های بسته از ترس ابرو اصلا شکایتی نمی کنن و البته از معضلات دیگر در ایران تجاوز به محارم هست که بسیار هم شایع هست و به ندرت شکایتی در این زمینه صورت میگیره.

66:

همين صحنهء ساده از نظر شما

نشان دهندهء افت فرهنگى ماست

گمان ميكنيد تنها زباله در خيابان انداختن و نيز اب دهان به روى پياده رو پرتاب كردن

و يا در خيابان سوت زدن نشان ضعف فرهنگى هست

خير اين امر نيز نشان از ضعف فرهنگى ما دارد ، اگر در جامعه اى ديگر نيز بود

كه همه جوره همان آزادى هاى واهى كه شما ميخواستيد داشت

باز هم بنده به اين عمل ضعف فرهنگى ميفرمودم

خجالت و شرم رابطه مستقيم با فرهنگ يك جامعه دارد

ايا فرهنگ جامعه ما به فراموشى سپرده شده هست ؟ يا

اين فرهنگ دگر براى جوانان كهنه هست و فرهنگ پر زرق و برق و پوشالى ديگر مكان ها را

مى پسندند


نوشته اصلي بوسيله venuos نمايش نوشته ها
اقای خجالتی!!شما با همین جملت تجاوز رو به نوعی از دختران مجاز شمردید!!!!!
واقعا مایه ی تاسف هست،واقعا!!!!!
هيچ كس نمى خواهد هيچ انسانى مورد تجاوز برنامه گيرد

اگر كمى چه مرد در نگاهش و چه زن در پوشش خود شرم داشت

شايد اين موارد به حداقل خود ميرسيد

نوشته اصلي بوسيله venuos نمايش نوشته ها
طبق کدوم منبع معتبر!!! از هر4امریکایی به 3 نفر تجاوز شده؟؟؟!!!!با یک حساب سرانگشتی هم می بینید که امار شما بیشتر به یک جوک بامزه شبیه هست.

در ضمن در ایران خیلی از دخترانی که مورد تجاوز برنامه می گیرن به خصوص در محیط های بسته از ترس ابرو اصلا شکایتی نمی کنن و البته از معضلات دیگر در ایران تجاوز به محارم هست که بسیار هم شایع هست و به ندرت شکایتی در این زمینه صورت میگیره.

در حيطهء موضوع تاپيك بحث كنيد


سپاس

67:

تو جوامع قبلی هر دو اما تو این جامعه هر دو بی حیا و بی شرم شدن !

68:



نوشته اصلي بوسيله venuos نمايش نوشته ها
طبق کدوم منبع معتبر!!! از هر4امریکایی به 3 نفر تجاوز شده؟؟؟!!!!با یک حساب سرانگشتی هم می بینید که امار شما بیشتر به یک جوک بامزه شبیه هست.

در ضمن در ایران خیلی از دخترانی که مورد تجاوز برنامه می گیرن به خصوص در محیط های بسته از ترس ابرو اصلا شکایتی نمی کنن و البته از معضلات دیگر در ایران تجاوز به محارم هست که بسیار هم شایع هست و به ندرت شکایتی در این زمینه صورت میگیره.

بند 3 زنان اوین
دراینجا عشق را
تبعیض جنسیتی به دار کشیده!


بیش از 5 هفته از زندانی شدن محبوبه کرمی از اعضای کمپین یک میلیون امضاء می گذرد.

محبوبه در 23 خرداد ماه هنگامی که رهگذر اتفاقی خیابان ولی عصر شهرستان تهران بود دستگیر شد.

در اون ساعت از روز در پارک ملت تجمعی در اعتراض به مفاسد اقتصادی در جریان بود.

این مطلب را محبوبه در زندان نوشته هست و تلفنی اون را برای ما خوانده هست.(سایت مدرسه فمینیستی)

اگر قوانین کمی برابر تر بودند بند نسوان زندان اوین چه تغییری می کرد

قلمم را به دست می گیرم تا از اونچه در این یک ماه بر من گذشته هست، بنویسم.

روزگار سختی هست؛ تنها و بی کس در گوشه ای از راهروی زندان نشسته ام و می خواهم بنویسم از زنانی که در این روزها با اونها همدم و هم صحبت شدم.

از فاطمه و اشرف و پروین و ریحانه که به خاطر اشتباهات دیگران باید مجازات شوند.

هرگز فراموش نمی کنم اون روز را که در سلول انفرادی تنها نشسته بودم و به مشکلات خودم فکر می کردم.

به یاد مادر بیمارم افتادم که در شرف عمل جراحی بود.

به یاد پدر سالمندم افتادم که الان در گوشه ای از خانه چشم به در دوخته تا تنها دخترش، محبوبه اش به خانه بازگردد.

او نمی داند که دخترش به خاطر دفاع از حق دیگران باید در گوشه زندان باشد.
گریه امانم نمی دهد.

اشک به پهنای صورتم سرازیر می شود .ناگهان دستی مهربان، موهایم را نوازش می دهد.

سرم را بلند می کنم.

دختری زیبا با موهای بلند کنارم نشسته هست.

می پرسد:« چرا دلتنگی می کنی؟» می گویم: نگران حال مادرم هستم.

اشک در چشمانش حلقه می زند و می گوید: «ای کاش من هم مادری داشتم» از او می پرسم مادرت فوت کرده؟ سرش را تکان می دهد:« ای کاش فوت کرده بود.

مادرم خودش را دار زد» از شنیدن ماجرای مادر فاطمه بسیار متاثر می شوم.

در حال صحبت با فاطمه بودم که مرا برای بازجویی مجدد صدا می نمايند.

وقتی پس از 4 ساعت بازجویی به سلول برگشتم، فاطمه نبود.

سلولش را عوض کرده بودند.
پس از چند روز ما را جا به جا کردند.

یک روز در هواخوری انفرادی فاطمه را دیدم در حال کشیدن سیگار بود.

به کنارش رفتم.

به خاطر من سیگارش را خاموش کرد.

تشکر کردم.
از فاطمه خواستم کمی راجع به مادرش حرف بزند، چرا خود به دار آویخت؟
فاطمه از سرنوشت تلخ مادرش می گوید.

از ازدواج ناموفق و ناخواسته مادر در سن 14 سالگی، این که پدر و مادر مادرش فوت کرده بودند و او با برادرانش زندگی می کرد.

این که در مراسم خواستگاری مادر، مرد جوانی را به او به عنوان شوهر آینده نشان می دهند ولی در سر سفره عقد برادر بزرگتر اون مرد جوان به عنوان داماد می نشیند.

این که ازدواج مادرش از روز اول با فریب شروع شد.

این که پدر فاطمه 35 سال از مادرش بزرگتر بود.

این که حاصل ازدواج پدر و مادرش دو پسر و یک دختر هست که مادرش به زور کتک و شلاق هر سه را حامله شد.

این که مادرش سالها برای طلاق تلاش کرد اما موفق نشد.

این که زندگی با مردی مثل پدرش جز افسردگی و بیماری برای مادرش بهره ای نداشت.

فاطمه می گوید مادرش از مدتها قبل از اون روز شوم به همه می فرمود که روزی خودکشی خواهد کرد:«روزی به خانه آمدم و مادرم را بالای دار دیدم.» فاطمه قادر به ادامه صحبت نیست و هر دو زار زار گریه می کنیم.



اهان يادم نبود براي اثبات حجب و حيا و متانت و شخصيت يه خانم بايد همشون يكي يه بار يه كنفرانس وسط خيابون بذارند و بعدش هر كاري كردند كه خلاف دين و مسلك يه مملكت اسلامي و ..

يا نه اصلا يه مملكت انسانيه رو شرح بدند و فقط بگن ما اين قدر شانمون بالاست كه از انجام دادن هيچ كاري و از بين بردن هيچ حدودي ترسي نداريم و معتقديم حرمتمون با اين چيزا شكسته نميشه .

! شان من بالاتره از اين حرفاست كه با بد حجابي و گستاخي به يه دستورات دين بزرگ و ..

(به بهانه ازادي بيان و ژست ابر روسنفكري ) تا تست دستگاه اپيلاسيون و قدم زدن با يه فرم و پوشش نامناسب كنار دريا شكسته نميشه .


من شانم اين قدر بالاست كه فقط وقتي كه مثله متجاوز به كسي حمله كنم و يا كسي به من حمله كنه فقط شكسته ميشه !

شان من اين قدر بالاست كه فقط بلدم حرف بزنم اما راهي براي عملي كردن حرفام تايشان يه جامعه بزرگ ندارم !
يك رهبر انقلابيم كه ايشانران ميكنم اما نميتونم بسازم 1
يه ايده اليست به تمام معنا ! كه البته جامعه اي را ميسازم كه نقص ندارد و شان و شئونات و روابط به راحتي زير سوال نميره كه البته نه با ادمها با كلمات !

شعار شعار شعار !

خانم عزيز .

من ميتونم بگم كاملا از اين اماري كه دادم مطمئنم .


تجاوز و بي حرمتي به بانوان اون قدر بالاست كه امار واقعيشو ايالت متحده فراخوان نميكنه.



قانونم وقتي محيطي براي اجرا نداره فقط يه خط بي ارزشه .

شما كه اين قدر از قوانين كشورهاي ديگر سر در مياريد من خودم در تاريخ امريكا خوندم كه در چندين ايالت ان به علت افزايش تجاوز و ..

دختراني كه متولد ميشن به طور كامل با يه عمل جراحي زن به دنيا مي ايند تا مگر به اين صورت بتونند امار تعداد دخترها رو بيارن پايين تا امار اصلي جرم و تجاوز پوشيده بمونه و امار واقعي ارائه نشه .من باب همين موضوعات ميخوندم كه در امريكا در سال 1990 ، 103000 تجاوز به عنف داشته خانم عزيز حدود دايشانست ميليون اسلحه گرم در دست خانواده ها ي امريكايي وجود دارد كه اين خودش نشون ميده كه تجاوز چه به حريم شخصي يه خانواده و چه به يه زن يا به هستثنا (!) دختر چه قدر بالاست

و اگر اينجا متاسفانه اين اخبار جرايد روزنامه ها ميشه و ذهن يه عده امت متحجر و عقب مانده درگير اين طور مسائله اونجا جزء زندگي عاديه امته .

روز به روزم امار دنس كلوب ها و ..

ميره بالا به خاطره چي ؟1
به خاطر اين كه يه زن راحت ميتونه طلاق بگيره يه مرد راحت ميتونه ارتباط بربرنامه كنه بدون هيچ گونه (كنكوبيناژ و صيغه و ..

) و بنيان خانواده اون قدر سسته كه در مسائلي كه زن و شوهر بايد همراه هم باشند ميتونند نباشن .

ازادي !ازادي حيواني .

!

اره ازادي دادن و گول زدن انسان به قول دكتر شريعتي با شوخياي مسخره اي مثله قانون حقوق بشر ، حق حيات مستقل و ..


اونوقت اگر كسي بياد و به ديني توهين كنه جايزه ميگيره و اگر دفاع كنه محكومه !
ازادي و حق حياتي كه شما دارين ازش حرف ميزنين خانم به دنبال يه رئاليته اي بوده كه در جوامع ارو.پايي و اسيايي و ..

پيش اومده و طبق همون قانون رياليسمه چون پيش اومده مخالفتي باهاش نداريم و راهشو باز ميذاريم كه هرگونه مخالفت مساايشان با ايده ال پرستي و توهم زدگي !!!!!!!!! چون روابط جنسي خانواده ها سست شده ما اين روابط رو ازاد ميذاريم و حق انتخاب رو ميديم به خود شخص خواست باشه و خواست نباشه .
اين وسط فرد حق هم داره شريك جنسيشو با حفظ روابط سوري خانوادگي حفظ كنه و زندگي جفتي رو (كنكوبيناژ رو با شخص ديگه اي شروع كنه بدون مخالفت هيچ كس !



اينم امارم كه در كتاب تاريخ امريكا .

و امريكا چگونه امريكا شد و چنديدن روزنامه معتبر انگليسي و فرانسايشان و ..


69:

بدرود

70:

دختراااااااااا

71:

سلام ؛
حالا کجای من خجالتیه !!!
واقعا ً نتیجه گیری های شما تو نوع خودش بی نظیره می شه بپرسم چطور به این نتیجه رسیدید !
من بازم تکرار می کنم :
به چه نوع دخترانی بیشتر تجاوز میشه ! دخترانی که حجاب رو رعایت می نمايند یا دخترانی که با هفت رنگ آرایش و یک متر پوشش کل بدنشون رو می پوشونند !!!؟ ( کلی نمی گم هااااااا %ی هم می تونید جوابم رو بدید ! )
هر نوع تجاوز به هر کسی محکومه ولی با یه مقایسه سوال من رو جواب بدید !

72:

پست ها رو مرور می کنیم ببینید من چی فرمودم و شما چی جواب دادید !!!


خوب زنان ما در حال حاضر حضورشون در اجتماع از 20 سال پیش بیشتره شما می تونید ثابت کنید که تجاوز در حال حاضر از 20 سال پیش کم تر شده !!!؟ کی فرموده حضور در اجتماع تجاوز رو کمتر می کنه !؟
البته من با حضور در اجتماع مخالفتی ندارم ولی شما دارید از این موضوع هستفاده ی ابزاری می کنید !


نوشته اصلي بوسيله تردید نمايش نوشته ها
این هم جواب سئوالات شما!!آسمان و ریسمان رو هم میدیم دست شما....شما ببافید!!
اول اینکه حضور در اجتماع باعث این میشه که دید زنان بازتر بشه و محدود به محیط خانه و خانواده نشه!!!و تنها مردانی که زن میشناسه محدود نشه به برادر و پدر و دایی و عمو و....
باعث میشه که به حقوق خودشون آشنایی داشته باشن و خیلی زود گول چرب زبونی های هر کسی رو نخورن!!
باعث میشه که هستقلال مالی داشته باشن و محتاج به یک مرد نباشن!!
شرکت در فعالیت های اجتماعی به زن ارزش و اعتبار میده و نه تنها باعث این میشه که اعتماد به نفس زن بالا بره بلکه بمرد هم دیگه یک دید جنس دوم و مصرف گرا به زن نداره!!
باعث میشه اگر زنی ارتباطی رو بربرنامه کرد با آگاهی کامل باشه و خودش بدونه چه راهی رو انتخاب کرده!!
باعث میشه اگر به مشکلی برخورد بدونه باید کجا بره و به کی مراجعه کنه و مشکلش رو چه طور حل کنه!!
باز هم بگم یا کافیه؟!

نوشته اصلي بوسيله تردید نمايش نوشته ها
این هم جواب سئوالات شما!!آسمان و ریسمان رو هم میدیم دست شما....شما ببافید!!
اول اینکه حضور در اجتماع باعث این میشه که دید زنان بازتر بشه و محدود به محیط خانه و خانواده نشه!!!و تنها مردانی که زن میشناسه محدود نشه به برادر و پدر و دایی و عمو و....
باعث میشه که به حقوق خودشون آشنایی داشته باشن و خیلی زود گول چرب زبونی های هر کسی رو نخورن!!
باعث میشه که هستقلال مالی داشته باشن و محتاج به یک مرد نباشن!!
شرکت در فعالیت های اجتماعی به زن ارزش و اعتبار میده و نه تنها باعث این میشه که اعتماد به نفس زن بالا بره بلکه بمرد هم دیگه یک دید جنس دوم و مصرف گرا به زن نداره!!
باعث میشه اگر زنی ارتباطی رو بربرنامه کرد با آگاهی کامل باشه و خودش بدونه چه راهی رو انتخاب کرده!!
باعث میشه اگر به مشکلی برخورد بدونه باید کجا بره و به کی مراجعه کنه و مشکلش رو چه طور حل کنه!!
باز هم بگم یا کافیه؟!
سوالات من اصلا درباره ی فواید حضور زن در اجتماع نیست !!
با دقت تر بخونید و سوالات قبلی تر رو هم اضافه کنید و جواب بدید !
بعضی از سوالاتم هم حالت مقایسه ای داشت اونها رو هم اضافه کنید



نوشته اصلي بوسيله تردید نمايش نوشته ها
شما فرمودی حضور زن در اجتماع باعث کم شدن تجاوز جنسی نمیشه و من به شما ثابت کردم که بنا به این دلایل کم میشه!!
بقیه ی سئوالاتتون رو هم دوباره بنویسید!
بقیه ی سوالات رو فقط کافیه یه مرور به صفحات قبل کنید ولی نیازی نیست همش به این فکر کنید که من یا کس دیگه ای برنامه حقوقتون رو بگیریم یا جر و بحث کنیم و سنگ آقایون رو به سینه بزنیم ! اصلا خواهشا یه مدت مقایسه رو رها کنید صرفا ً به منطق حرف توجه کنید ولی اگه دوست دارید حرف آقایون رو کلا ً نشنوید و از پیش درباره حرف ما تصمیمتون رو گرفتید فراخوان کنید !
شاد باشید ...

73:

بله،همان طور که فرمودید پوشش ظاهری من هیچ تاثیری روی شان انسانی من نداره و شان انسانی من وابسته به ارزش های روح من هست و نه چیز دیگری


ارزش هاي روح ؟!!!!

حرفاي خنده دار ميزنيد .

خوبه كه اينو حد اقل روانشناسا ثابت كردند كه روح و ذهن شما به سمت هر چيز كه گرايش داشته باشه موقعيت فيزيكي و دنياي واقعي شما هم به اون سمت ميره !

اينكه بي بند و باري و عدم رعايت پوشش مناسب باعث شكسته شدن حدود نميشه و بي حجابي جسم(ضد ارزش و حيات حيواني ) و با حجابي روح(ارزش روح ) با هم يه جا ميتونه جمع شه واقعا نظريه جالبي بود


چه ربطی داشت؟؟؟!!!!!

ربطش اين بود كه شما يه مصداق هم واسه ادعاهاتون ندارن .

كدوم جامعه ي رو ميشناسين كه با حرفاي شما به موفقيت رسيده باشه

جامعه خيالي ذهنتون همون مدينه ي فاضله اي كه امتش ازاد (ازادي جنسي و جسمي ) دارند و در عين حال اين قدر بلند مرتبه اند كه اگر كسي هم حدود رو رعايت نكنه ( حدود نداشته رو البته !) اين جامعه به انحطاط كشيده نميشه !
اين چنينه كه به شما ميگم جامعه اي كه اين گونه امتي داشته باشه يك ارمان شهر و اتوپيوست كه نمونه اي نداره !
مدينه ي فاضله ي افلاطوني هست كه در اوهام هست !
خانم شما دارين در موجود زندگي ميكنيد و و در موهوم انديشه !




به امار ذهنی شما احتیاجی نیست..فرمودم لینک منبع معتبر!!!!! خبر رو ارائه کن
در مرود قسمتی هم که قرمز رنگ کردم!!!جای این حرفا در تالار تفریح و سرگرمی هست.

در ضمن وقتی شما در جامعه ی سنتی و عقب افتاده ای زندگی می کنید که حتی از تعداد تجاوزها اماری در اختیار ندارید واقعا مسخره هست که کشورهای ازاد دیگر رو تمسخر کنید




البته بحثش اينجا نيست و من اينو چند سال پيش در يكي از سفرهايي كه پدرم داشت تعريف كرد ولي گشتم و لينكي با جديدترين امار پيدا كردم

این آمار (مربوط به سال 2001) که بنابر اطلاعات پلیس بین الملل در یکی از کتابهای مبانی جامعه شناسی* منتشر شده هست نشان می دهد که به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در یک کشور چند مورد قتل و چند مورد تجاوز اتفاق افتاده هست.
و از هر 4 زن امريكايي يك نفر پيش از رسيدن به 18 سالگي مورد تجاوز برنامه گرفته هست !
و البته اين امار قبل از 18 سالگي هست و سپس زنان زيادي را مورد توجه برنامه ميدهد .
براحتی می توان تصویری بدست آورد از احساس امنیتی که در هر یک از کشورها در مقایسه با دیگرکشورها می توان انتظار داشت:
اول آمار قتل: آلبانی 17 آرژانتین 8 اطریش 2 بلژیک 6 برزیل 23 بلغارستان 6 کانادا 4 جمهوری چک 2 دانمارک 4 ال سالوادر 34 اتیوپی 6 فنلاند 2 فرانسه 4 آلمان 3 هنگ کنگ 1 مجارستان 4 اسرائیل 3 ایتالیا 4 جامائیکا 43 ژاپن 1 کره جنوبی 2 پاراگوئه 16 لهستان 4 پرتغال 3 روسیه 23 سنگاپور (هشتاد صدم واحد یعنی کمتر از یک نفر ) آفریقای جنوبی 115 اسپانیا 3 سوئد 10 سوئیس 2 ترکیه 4 انگلستان 2 اسکاتلند 15 ایالات متحده 6 زبمبابوه 10
و اینک آمار تجاوز به عنف: آلبانی 2 آرژانتین 9 اطریش 7 بلژیک 19 برزیل 9 بلغارستان 7 کانادا 88 جمهوری چک 5 دانمارک 9 ال سالوادر 18 اتیوپی 2 فنلاند 9 فرانسه 16 آلمان 10 هنگ کنگ 1 مجارستان 3 اسرائیل 10 ایتالیا 65 جامائیکا 35 ژاپن 2 کره جنوبی 4 پاراگوئه 5 لهستان 6 پرتغال 3 روسیه 6 سنگاپور 3 آفریقای جنوبی 121 اسپانیا 3 سوئد 23 سوئیس 6 ترکیه 2 انگلستان 17 اسکاتلند 11 ایالات متحده 32 زبمبابوه 38

• آمار به نقل از کتاب:
Our Social World, Introduction to Sociology, Jeanne H.

Ballantine, Keith A.

Roberts, Thousand Oaks, California: Pine Forge Press, 2007, p 180.





--------------

محققی بنام «دیوید ویت »از دانشگاه اکرون اوهایو درباره انتشار و گسترش فحشا دربین جوانان 16 تا20 ساله از 19940 تا 1990 پرداخت و این نتایج حاصل گردید :

زنان مردان سال
20% 40 % 1940
21 % 42 % 1950
25 % 60 % 1960
40 % 60 % 1970
64 % 77 % 1980
70 % 85 % 1990


منبع سايت ايونا .







این که زن راحت می تونه طلاق بگیره نشان از پیشرفت اون جوامع داره و نه چیز دیگری!!


همين جمله ي شما نشون ميده چه قدر براي خانواده و شريك جنسي اهميت قائلين و تفكر شما از پيشرفت چيست !پيشرفت در روابط ازاد جنسي و...



شما هم بهتره يكي دو تا سفر برين به بلژيك و انگليس و امريكا
اونوقت متوجه ميشين حتي ازدواج همجنس بازان هم تو چند تا از ايالت امريكا قانونيه
و بلژيك هم كه بهشت هم جنس بازاست و نيازي به تعريف نيست

خانم عزيز اين نتيجه پرداختن به ارزشهاي روح و زير پا گذاشتن قيود و حدود .


74:

ارزش هاي روح ؟!!!!

حرفاي خنده دار ميزنيد .

خوبه كه اينو حد اقل روانشناسا ثابت كردند كه روح و ذهن شما به سمت هر چيز كه گرايش داشته باشه موقعيت فيزيكي و دنياي واقعي شما هم به اون سمت ميره !

اينكه بي بند و باري و عدم رعايت پوشش مناسب باعث شكسته شدن حدود نميشه و بي حجابي جسم(ضد ارزش و حيات حيواني ) و با حجابي روح(ارزش روح ) با هم يه جا ميتونه جمع شه واقعا نظريه جالبي بود

بله باید هم بخندید وقتی صحبت از ارزش روح و انسانیت و...می شود حق دارید قهقه سر دهید.

در ضمن شان من به اندازه ای هست که پیرو دینی نباشم که مرا نیمی از یک انسان کامل در نظر بگیرد.


چه ربطی داشت؟؟؟!!!!!

ربطش اين بود كه شما يه مصداق هم واسه ادعاهاتون ندارن .

كدوم جامعه ي رو ميشناسين كه با حرفاي شما به موفقيت رسيده باشه

جامعه خيالي ذهنتون همون مدينه ي فاضله اي كه امتش ازاد (ازادي جنسي و جسمي ) دارند و در عين حال اين قدر بلند مرتبه اند كه اگر كسي هم حدود رو رعايت نكنه ( حدود نداشته رو البته !) اين جامعه به انحطاط كشيده نميشه !
اين چنينه كه به شما ميگم جامعه اي كه اين گونه امتي داشته باشه يك ارمان شهر و اتوپيوست كه نمونه اي نداره !
مدينه ي فاضله ي افلاطوني هست كه در اوهام هست !
خانم شما دارين در موجود زندگي ميكنيد و و در موهوم انديشه !

مدینه ی فاضله؟؟؟!!یعنی فکر می کنید ازادی این قدر غیرقابل دسترس هست؟؟؟!!!


البته بحثش اينجا نيست و من اينو چند سال پيش در يكي از سفرهايي كه پدرم داشت تعريف كرد ولي گشتم و لينكي با جديدترين امار پيدا كردم

این آمار (مربوط به سال 2001) که بنابر اطلاعات پلیس بین الملل در یکی از کتابهای مبانی جامعه شناسی* منتشر شده هست نشان می دهد که به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت در یک کشور چند مورد قتل و چند مورد تجاوز اتفاق افتاده هست.
و از هر 4 زن امريكايي يك نفر پيش از رسيدن به 18 سالگي مورد تجاوز برنامه گرفته هست !
و البته اين امار قبل از 18 سالگي هست و سپس زنان زيادي را مورد توجه برنامه ميدهد .
براحتی می توان تصویری بدست آورد از احساس امنیتی که در هر یک از کشورها در مقایسه با دیگرکشورها می توان انتظار داشت:
اول آمار قتل: آلبانی 17 آرژانتین 8 اطریش 2 بلژیک 6 برزیل 23 بلغارستان 6 کانادا 4 جمهوری چک 2 دانمارک 4 ال سالوادر 34 اتیوپی 6 فنلاند 2 فرانسه 4 آلمان 3 هنگ کنگ 1 مجارستان 4 اسرائیل 3 ایتالیا 4 جامائیکا 43 ژاپن 1 کره جنوبی 2 پاراگوئه 16 لهستان 4 پرتغال 3 روسیه 23 سنگاپور (هشتاد صدم واحد یعنی کمتر از یک نفر ) آفریقای جنوبی 115 اسپانیا 3 سوئد 10 سوئیس 2 ترکیه 4 انگلستان 2 اسکاتلند 15 ایالات متحده 6 زبمبابوه 10
و اینک آمار تجاوز به عنف: آلبانی 2 آرژانتین 9 اطریش 7 بلژیک 19 برزیل 9 بلغارستان 7 کانادا 88 جمهوری چک 5 دانمارک 9 ال سالوادر 18 اتیوپی 2 فنلاند 9 فرانسه 16 آلمان 10 هنگ کنگ 1 مجارستان 3 اسرائیل 10 ایتالیا 65 جامائیکا 35 ژاپن 2 کره جنوبی 4 پاراگوئه 5 لهستان 6 پرتغال 3 روسیه 6 سنگاپور 3 آفریقای جنوبی 121 اسپانیا 3 سوئد 23 سوئیس 6 ترکیه 2 انگلستان 17 اسکاتلند 11 ایالات متحده 32 زبمبابوه 38

• آمار به نقل از کتاب:
Our Social World, Introduction to Sociology, Jeanne H.

Ballantine, Keith A.

Roberts, Thousand Oaks, California: Pine Forge Press, 2007, p 180.


پست پیشین شما:

[quote]
/QUOTE]

نظرتون در مورد این کاهش 50 %ی چیه؟؟؟!!!
از هر4 نفر 3نفر برابر هست با 75 %
از هر 4نفر 1 نفر برابر هست با 25 %

در ضمن فرمودم شما که در جامعه ای زندگی می کنید که حتی اماری از تعداد تجاوز ها در دسترس نیست رویتان می شود برای تعداد تجاوز بالا در کشور های دیگر افسوس بخورید؟؟!!!








--------------

محققی بنام «دیوید ویت »از دانشگاه اکرون اوهایو درباره انتشار و گسترش فحشا دربین جوانان 16 تا20 ساله از 19940 تا 1990 پرداخت و این نتایج حاصل گردید :

زنان مردان سال
20% 40 % 1940
21 % 42 % 1950
25 % 60 % 1960
40 % 60 % 1970
64 % 77 % 1980
70 % 85 % 1990


منبع سايت ايونا .



همين جمله ي شما نشون ميده چه قدر براي خانواده و شريك جنسي اهميت قائلين و تفكر شما از پيشرفت چيست !پيشرفت در روابط ازاد جنسي و...



شما یک قرن دیر متولد شدید..پس شما هم به رفتن عروس با پوشش سفید و برگشتن با کفن اعتقاد دارید!!!!!!



شما هم بهتره يكي دو تا سفر برين به بلژيك و انگليس و امريكا
اونوقت متوجه ميشين حتي ازدواج همجنس بازان هم تو چند تا از ايالت امريكا قانونيه
و بلژيك هم كه بهشت هم جنس بازاست و نيازي به تعريف نيست

نیازی به سفر نیست چون من دو سال از نوجوانیم رو خارج از ایران گذراندم
پس شما هم به حرف دکتر!!!!احمدی نژاد اعتقاد دارید که کشور ما هم جنس گرا ندارد؟؟!!
حتی نمی دانید که هم جنس گرایی بیماری هست.این جا اگر کسی توان مالی برای تغییر جنسیت نداشته باشد راه دومی نیست(طرد شدن افرادی که تغییر جنسیت می دهند بماند) و شاید خودکشی بهترین چاره باشد.اما انجا این ازادی را دارند که با مانند یک انسان به زندگی خود ادامه دهند.در ضمن وجود همجنس گرایان برای شما چه مشکلی ایجاد می کند؟؟!!

خانم عزيز اين نتيجه پرداختن به ارزشهاي روح و زير پا گذاشتن قيود و حدود .



عرض کردم تعجبی نیست که وقتی صحبت از زیبایی روح شود قهقه سر دهید چون دین شما محدود به جسم هست.

75:

مگر شما نگقتید که صحنه،صحنه ی خجالت اوری بود؟؟؟!!!

در نهایت جمله ی شما این منظور رو می رسونه که این دسته از دختران اگر مورد تجاوز برنامه گیرند تقصیر کار هستند.


تفاوت چندانی نیست و اگر هم فرموده ی شما هم درست باشد ناشی از عقب ماندگی و نبود ازادی هست.

برای فرد متجاوز اگر موقعيت فراهم شود مطمئنا چادر هم نمی تواند مانع باشد چون افراد متجاوز از نظر روانی دچار مشکل و سرخوردگی هستند.

76:





شما عادت دارين حرف هاي مضحك بزنين ؟؟؟؟

77:

سلام ؛
کجا من فرمودم صحنه ی خجالت آوری بود !!!!؟
من نمیگم اگه دختران مورد تجاوز برنامه گیرند فقط خودشون مقصرند بلکه %ی هم به خودشون برمیگرده ( اینو هم موافق نیستید !!! ) ضمن اینکه خیلی شرایط دیگه هم باعث این مشکلات میشه ! سوال اینه که حالا که جامعه ی ما چنین مشکلاتی که شما می فرمایید رو دارد باید چه کرد ؟ برای بار هزارم میگم من اصلا روی صحبتم با چادر یا مانتو و ...

نیست !!! آخه چرا وقتی کسی از حجاب حرف میزنه همه چادر رو مد نظر میگیرند !!!؟
من قبول دارم که فرد متجاوز ممکنه به افراد محجبه هم تجاوز کنه دلیلش هم همونیه که شما فرمودید ولی من میگم چند % به نظر شما به این دسته از دختران تجاوز میشه و چند % به دخترانی که بدون پوشش مناسب ( از نظر عرف ) در خیابانها حضور دارند !؟

78:

نميدونم چرا اين بحث در قسمت روانشناسي مطرح نشده تا منحرف نشه؟!

79:


اینکه تو جامعه ی امروز به دختر ها به عنوان یه جنس نگاه می کنن و بس!من از نگاه ها درک می کنم با تمام حصار هایی که دور خودم کشیدم باز هراس دارم از بودن با این نا امتان کثیف!!!!!

80:

سلام ؛
با اینکه کلی گویی کردید و تر و خشک رو با هم سوزوندید اما با کلیت نظرتون موافقم اما به نظر شما در این قهقرایی که اشاره می کنید آیا دخترها کاملا بی تقصیر بودند ؟
ضمن اینکه پیشنهاد عملیاتیتون با در نظر گرفتن مشکلات فعلی چیه ؟ مشکلات رو همه میدونند هنرمند اونه که راهکار عملی علمی و حساب شده بده که قابل پیاده سازی باشه و از احساسات دور باشه !
موفق باشید

81:

سلام بزگوار ؛
اگه منظورتون من هستم دوست دارم بهم لطف کنید و مواردی که به نظرتون مضحکه رو مشخص کنید تا دربارش فرمودگو کنیم و کمک کنید تا بتونم حرف های بهتری بزنم .
ممنون از انتقادتون ؛

82:

دوستان عزيز

قصد بر پاك كردن پست هاى بى ارتباط با موضوع تاپيك را ندارم

زيرا پست ها پر محتوا هستند

و بحث ها سالم

اما خواهش دارم تا در حيطهء موضوع تاپيك بحث كنيد

و بحث هايتان را به موضوع تاپيك ربط دهيد

تا بنده مجبور به حذف پستى نشوم

خدايارتان

83:

پس بحث من و شما بر سر چیست؟؟؟!!منظور من را متوجه نشدید.نفرمودم شما عین این جمله را فرمودید اما حرف شما در تاپیک همین بود و علت بحث من با شما هم همین هست.



ما حتی امار درست از تعداد تجاوز ها در دسترس نداریم چه رسد به % تعداد افراد چادری و مانتویی که مورد تجاوز برنامه می گیرند.

در ضمن خیلی از شهرهای ایران (به خصوص شهرهای کوچک) اکثر بانوان تحت فشار خانواده ملزم به رعایت حجاب کامل هستند اما ایا در این شهرها تجاوز صورت نمی گیرد؟؟؟!!!
و در شهری مانند شهرستان تهران خلاف این موضوع صحت داردو اگر دیدید تجاوز به افرادچادری کمتر صورت می گیرد علتش این هست که در کل افراد چادری و افرادی با پوشش کامل در اقلیت هستند.

84:

سلام مجدد ؛
اگه اشتباه نکنم فرمودگوی بنده و شما در تاپیک حجاب اجباری بود و در این تاپیک مخاطب فرمودگو خانم تردید بود ( اگه اشتباه می کنم تذکر بدید )
ببینید من برای چندمین بار عرض می کنم که اصلا روی صحبتم با چادر یا مانتو نیست و به طور کلی پوشش زن مد نظرم هست البته پوششی که عرف جامعه اون پوشش رو به عنوان پوشش کامل مد نظر بگیره ؛توی این تاپیک هستثناءاً خوب و بد بودن و درست و غلط بودن رو بررسی نمی کنم و صرفا ً می خوام تاثیر امنیتی اون رو مورد فرمودگو برنامه بدم .
من اینجا نمی خوام بگم اجبار پوشش در برخی خانواده هایی که شما اشاره کردید درسته یا غلط ، این موضوع رو می تونیم در تاپیک حجاب اجباری به چالش بکشیم .

مورد بحث در اینجا اینه که آیا کسی که پوشش بهتری داره بیشتر مورد تجاوز برنامه می گیره یا فردی که با پوشش بازتر وترد جامعه می شه ؟
در مورد مطلب آخرتون که فرمودید در شهرستان تهران افراد با پوشش در اقلیتند من اینطور فکر نمی کنم مگر اینکه پوشش کامل رو صرفا ً چادر بدونید وگرنه خیلی از خانم ها پوشش مناسبی دارند و بعضی ها هم پوشش بازتری رو انتخاب کردند ولی در هر حال هر کس طبق انتخابش آرامش یا هسترس داره .
حالا اینا رو بیخیال نظرت رو نفرمودی زنا خجالتی ترن یا مردا !!!؟

85:

خودتون رو اذیت نکنید.
من بیشتر از همه خجالت میکشم.


86:

دختر سرکش پرو تر از پسر سرکش هست و کمتر خجالت میکشد.
دختر باحیا و خجالتی هم باحیا تر و خجالتی تر از پسر مشابه خود هست.



البته در این شرایط فرهنگ، جامعه، تربیت خانوادگی و حتی نوع دوستان و ...

ماثر هست.


87:

شما در این تاپیک هم درموضع مخاالف ما برنامه دارید و این اثبات جمله من هست.
در ضمن این 4مین پست من در همین تاپیک خطاب به شماست.

(اشتباه کردید تذکر دادم)
سو ءتفاهم هم پیش نیاد که مخاطب شما برنامه گرفتن لذت بخش هست و مطمئن باشیددر این تاپیک این پست اخرین پست من خطاب به شماست)


من هم چنین قصدی نداشتم و فقط فرمودم که امنیتی که به نظر شما پوشش کامل ایجاد می کنید تنها یک توهم و خیال واهی هست(به دلایلی که عرض کردم)
من هم نخواستم بگم که اجبار پوشش در خانواده درسته یا غلط چون قبلا در تاپیک حجاب اجباری مفصل در مورد این موضوع صحبت شده و و شما به جای این که به پیام جمله ی من توجه کنید همین یک جمله رو که ضمن فرموده هام برای توضیح بیشتر ذکر کردم و قصد هم نداشتم در این تاپیک بش بپردازم و واقعا ربطی هم به بحث نداره برداشتید و تفسیر!!!کردید.



خب شاید کامل تر شدن پوشش در این چند سال به لطف دولت دکتر!!!ااحمدی نژاد درست باشه (سخنرانی زبیاشون هم در همین زمینه هنوز از یاد کسی نرفته که با وقاحت تام فرمودن :یعنی مشکل جوانان ما اینه؟؟؟؟!؟!!!)اما با این حال شما همین الان هم اگر ساکن شهرستان تهران یا مثلا شیراز هستید قدم رنجه بفرمایید تشریف ببرید دم در یه امار کوچولو بگیرید ببیند چند نفر با پوشش کامل اسلامی طوری که فقط گردی صورت و مچ دست پیدا باشه می بینید بهتر متوجه بشید من چی میگیم.

بهتره به بحث اصلی تاپیک برگردیم که خجالت می باشد.


من فکر می کنم خجالتی بودن افراد(البته همان طور که دیدیم معنی خجالت در ذهن افراد زمین تا اسمان فرق داره و الان وقتی من میگم خجالت منظورم توانایی فرد در برقراری روابط با دیگران و به طور کلی روابط اجتماعی و رفتار های مرتبط هست نه تست اپی لیدی )
فکر می کنم تا حدی بر میگرده به فرهنگ و اگاهی خانواده که به فرزندشون این قدر اعتماد به نفس داده باشن که در ازتباط با دیگرا ن دچار مشکل نشه و دلیل دیگر هم بر می گرده به ذات فرد که منزوی و گوشه گیر هست یا اجتماعی و خونگرم و در کل برای دختر و پسر تفاوتی نداره مگر این که از جانب خانواده محدود باشن و تحت فشار برنامه بگیرن که این فشار روی دختر ها در این جامعه ی سنتی و مذهبی بیشتر هست و نام حجب و حیا!!!!!!هم روش گذاشتن

88:

سپاس از شما ونوس عزيز

كه بحث را به مسير تاپيك برگردانديد

89:

خوب دخترا خجالتی ترن نسبت به پسرا

90:

اوه بله...حق باشماست من فراموش کرده بودم که ما در ایران هستیم و تا وقتی که مردان این سرزمین به زن نگاه جنسی داره و با دیدن یک تار موی بیرونش مثل حیوان به زن میپره و تا مادامی که زن رو تنها در آشپزخانه و گونی پیچ به رسمیت میشناسند هیچ امیدی برای بهبود نیست!!!من واقعا معذرت میخوام!!!من عذر میخوام!!!فراموش کرده بودم حتی بالا رفتن سطح سواد و آگاهی زنان تا وقتی که مردان برای بالا بردن سطح آگاهی و سواد خودشون هیچ تلاشی نمیکنن بی ثمر هست!!!چرا که منفعت کارشون ایستادن در همین سطح اندیشه هست!!!

91:

در هر حال یه دختر با لپ های صورتی میتونه ناز و دوست داشتنی هم بشه...
اما یه پسر مضحک و بی اعتماد به نفس به نظر میاد...

اگه خیلی غیر عادی نباشیم....که دائما این حس باهامون باشه همه مون گه گاه این حسو تجربه کردیم و این وقتیه که به نظر یکی درمورد خودمون خیلی اهمیت میدیم...وقتی میبینیمش رو رفتارمون کنترل نداریم و دسپاچه میشیم....

اونایی که وقعا خجالتین نگاران نظر همه درباره خودشون هستن.........


92:

بله باید هم بخندید وقتی صحبت از ارزش روح و انسانیت و...می شود حق دارید قهقه سر دهید.

در ضمن شان من به اندازه ای هست که پیرو دینی نباشم که مرا نیمی از یک انسان کامل در نظر بگیرد.


چه ربطی داشت؟؟؟!!!!!



البته بايد ديد ارزش چيه و بعد قهقهه زد !؟

به نظر شما كه ارزش معني كامل بي قيدي خب خنده داره ديگه



نه خانم عزيز مشكل شما با دين اينه كه نميدوني هنوز دين چي ميگه ! هنوز يه كتاب از دكتر شريعتي و يا پروفسور لوئي ليسينيون( اگه درست نوشته باشم ) نخوندي .
يا اون كتاب اون خانم مرفه سوئدي به نام خانم راسل دولاشاپل.

يا كتاب خانم دولاايشانديا و مادام گوشن من باب علي(ع) و ملاصدرا و فلسفه دين .
برداشتت از دين شده همون چيزي كه تايشان جامعه اطرافت ميبيني .

و به غلط و مغرضانه قضاوت ميكني .
بهت حق ميدم .
سنت (عرف)رو با دين قاطي كردي و فكر ميكني درست ميگي .

و بيخود از چيزي دفاع ميكني كه نميدوني ! و از چيزي بد ميگي كه باز نميدوني .



مدینه ی فاضله؟؟؟!!یعنی فکر می کنید ازادی این قدر غیرقابل دسترس هست؟؟؟!!!


ازادي .
لطفا تعريفت رو از ازادي بگو .

البته بدون نژاد پرستي و دين گريزي .

يه تعريف كامل و جامع از ازادي بنايشانس



پست پیشین شما:

[quote]
/QUOTE]

نظرتون در مورد این کاهش 50 %ی چیه؟؟؟!!!
از هر4 نفر 3نفر برابر هست با 75 %
از هر 4نفر 1 نفر برابر هست با 25 %

در ضمن فرمودم شما که در جامعه ای زندگی می کنید که حتی اماری از تعداد تجاوز ها در دسترس نیست رویتان می شود برای تعداد تجاوز بالا در کشور های دیگر افسوس بخورید؟؟!!!



خانم من همانطور كه پايين نوشتم خيلي بيشتر از شما و امسال شما با اروپا و فرهنگش اشنام .

علاوه بر 5 سال سفر و زندگي مداوم چند سال ديگر به طور كامل نقل مكان ميكنيم
اطلاعاتم به قدري از جوامع اروپايي بالا هست كه بتونم از عهده ي دو تا پست شما بر بيام


خانم بدتر از اين حرفاست .


اين كاهش 50 %ي هم به خاطر اين بوده كه لينكه جديدي پيدا نكردم .

و اطلاعاتم مربوط به يك مجله ي فرانسايشان بود كه حدود 1 سال پيش اماري رو ارائه داد .

و متاسفانه مجله اش در دسترس نيست .


يك بار سفر به امريكا اين مشكلات رو حل ميكنه





شما یک قرن دیر متولد شدید..پس شما هم به رفتن عروس با پوشش سفید و برگشتن با کفن اعتقاد دارید!!!!!!



نه خانم وقتي شما برداشتت از دين اين مسئله هست ديگه حرفي براي فرمودن نيست .

شما همون چيزي رو ميفهمين كه ميخوان بفهمين نه اون چيزي كه هست
خوشبختانه دارم كم كم ميفهمم كه شما از اسلام هيچي نميدونين



نیازی به سفر نیست چون من دو سال از نوجوانیم رو خارج از ایران گذراندم
پس شما هم به حرف دکتر!!!!احمدی نژاد اعتقاد دارید که کشور ما هم جنس گرا ندارد؟؟!!
حتی نمی دانید که هم جنس گرایی بیماری هست.این جا اگر کسی توان مالی برای تغییر جنسیت نداشته باشد راه دومی نیست(طرد شدن افرادی که تغییر جنسیت می دهند بماند) و شاید خودکشی بهترین چاره باشد.اما انجا این ازادی را دارند که با مانند یک انسان به زندگی خود ادامه دهند.در ضمن وجود همجنس گرایان برای شما چه مشکلی ایجاد می کند؟؟!!




خانم من كل خانواده ام الان كانادا زندگي ميكنند 5 سال از بهترين سال هاي زندگي هم تو سفر هاي اروپايي و زندگي در اونجا بودم خواهشا براي من از اين حرفا نزنيد

اين تعصب جاهلانه هم ناشي از دين نيست خانم ناشي از فرهنگيه كه هيچ كس دلش براش نسوخته و قصد اصلاح نداشته .
تضاد تايشان فرهنگ ما .
تضاد بين امليسم و فكليسمه خانم .

هر دوشونم اگه ببازند يا ببرند به نفعه هيچ كس نيست .

و در هر حال جامعه اسيب ميبينه .


---

همجنس بازي هم يك رفتار غلط جنسيه .

اميدوارم اينو متوجه شيد .

و بايد راه كاري براش داشت تا اين رفتار كاهش پيدا كنه .


روانشناسان خوبه كه ثابت كردند همجنس بازان از مشكلات حاد دروني رنج ميبرند !
اينم نتيجه ازادي جنسي نا مشروع .

يعني همون مفهوم ازادي كه همه ازش نام ميبرند .





عرض کردم تعجبی نیست که وقتی صحبت از زیبایی روح شود قهقه سر دهید چون دین شما محدود به جسم هست.


شما در حدي نيستين كه بخواين در مورد دين من نظر بدين !
دين من تواما به ارزش هاي روحي و جسمي مي پردازه خانم
جاش اينجا نيست ولي اگر در دين من نيت قلبي درستي پشت كارامون نباشه فيزيكشم اگه به بهترين شكل انجام بديم باز فايده اي نداره
دين بنده اسلام نيست خانم ،ايمانه .!
حكايت همون صحابه اي كه نزد پيامبر امدند و فرمودند ما ايمان اورديم .

پيامبر هم فرمود بگايشانيد اسلام اورديم نه ايمان !

همين يه ايه براي توجيه ادم عاقل كافيه كه نقش روح و ارزش هاي ( راستين ) روح چه قدر براي دين من مهمه .

93:

اين يه قسمت رو فرمودم بعدا جواب بدم خيلي برام جالب بود

خانم عزيز اينكه اسلام ميفرمايد شما دو نيمه هم هستين و ..

منظورش سيب نيست كه بخواين گاز بزنين و بگين نصفهاشو من خوردم نصفه ي باقيشم تو بخور () چون ما دو نيمه ايم مثله سيب كه بايد كنار هم باشيم تا معني پيدا كنيم نباشيم معني نداريم و غير قابل مصرف .


ميخواد روابط انساني و پيدا كردن تفاهمات و پر رنگ تر كردن اونا رو نشون بده و با زباني ما رو متوجه كنه كه ارزش ازدواج و زندگي يعني چي ؟! و پيدا كردن تفاهمات و پوشاندن ضعف هاي همديگر و علاقه و ..

تا چه حد در زندگي مهمه !


اينكه هر دايشان ما رو دو نيمه در نظر ميگيره منظورش اهميت زندگي و روابط انساني بين دو زن و مرد.

و اينكه وفاداري به همسر و خانواده چه قدر مهمه .

طوري ه شما بايد اين قدر بر اين تفاهمات و اشتراكات و ..

بيفزاييد و از عيوب (قابل پوشش) چشم ببنديد و..

تا به حدي از درك از همديگر برسيد كه گايشاني يك انسان كامل شده ايد با علايق و عواطف و تفاهمات و اخلاقيات مشترك

خانم مگه انسان بودن كيلايشانيه كه شما ميفرماييد من شانم خيلي بالاست كه نيمه انسان نيستم .! خانم مگه دارين كتاب علمي و تخيلي ميخونيد ؟! كه اين طور برداشت ميكنيد .
خودتون يه نگاه به پستتون بندازيد چه درك بدي از موضوع داشتين 1!

----------

در مورد رعايت حد حدوداتي كه در روابط انساني بايد مشخص باشه هم باز ميگم .
درد امروز ما درد بي قيديه !

94:

خجالت یه حس نسبی در تمامیه آدمها هست که در بعضی جاها به دلیل جوی که وجود داره و یا نوع ارتباط اولیه و یا وجود افراد گوناگون می تونه بروز پیدا کنه...

پس نمی شه به یقیین فرمود که کدوم جنسیت بیشتر خجالت می کشه....

اما این خجالت تا یه حدیش خیلی خب و بجاست....اما بیش از حدش همه چیزو خراب می کنه حتی خود طرف را آزار می دهد....


95:

آخه پسرا اصلا میدونن خجالت چیه؟

96:

سلام آبجی گلم.


شاید حق با تو باشه ولی اونی که خجالت میکشه کلاش پس معرکه هست.


97:

تمام این بحثا تو حس احترام خلاصه می شه
حیا و رعایت بعضی از حریما نباید خجالت معنی بشه ...

98:

سلام گرامى

خجالت را چگونه معنى كردن مهم هست ؟

شايد خجالت از حيا و شرم بيايد

99:

سلام داداشی مهربون کم پستم
من به شوخی فرمودم ولی حق با شماست.

خجالت برای مرد نشونه ضعفه.


100:

و لابد برای زن نشان دهنده ی حجب و حیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

101:

نه عزیزم کی فرموده.

خجالت با حجب و حیا فرق داره.


102:



باز فمنیست بزرگ وارد شد ////

103:


خجالت تعاريف گوناگون دارد

خجالتى كه باعث شود حقى از انسان سلب شود نكوهيده هست

چه براى مرد و چه براى زن

اما خجالتى كه انسان را از زشتى و يا همان كارهايى كه انسان ها ان را ضد ارزش ميدانند

باز دارد

مى تواند نجات بخش انسان باشد

104:

مگه حیا چیز بدیه که شما در موردش اینطور صحبت میکنید؟!!

جالبه بدونید مردها برای زنان باحیا بیش از زنان دیگر احترام و ارزش درونی (واقعی) قائلند.
البته این حیا هیچ ربطی به اسلام و این حرفها ندارد.


مثلا همین فیلمهای کره ای را ببنید، مثلا یانگوم.

همین حیا یانگوم چقدر تماشاچی را به خود جزب میکرد!
فکر میکنم این حیا در تمام دنیا و با همه فرهنگ ها نشانی از جلوه های لطافت و زیبایی زن باشد و مجالی برای نشان دادن ارزش واقعی وی.


105:

خجالت چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

106:


معانی لغوی خجالت:
شرم ، شرمساری ، شرمندگی (طبق لغت نامه دهخدا).
و در اصطلاح یعنی وضعیت عدم آرامش در حضور جمع .

107:

تفكيك شرم از حيا
شرم
كه بيشتر مترادف با خجالت كشيدن و يا كناره گيري كردن هست، اصطلاحي هست ناظر بر ناتواني انسان در يك برخورد اجتماعي.

فردي كه دچار شرم هست، در يك موقعيت اجتماعي خاص نمي تواند رفتار مناسب و مطلوب از خود نشان دهد
.


اصطلاح ديگر حياست.


حيا يك صفت پسنديده اخلاقي هست و اون عبارت هست از خايشانشتنداري ارادي فرد در انجام اعمالي كه خلاف قاعده و شأن شرعي و عرفي باشد.


حيا در حقيقت نوعي توانايي هست، در حالي كه شرم يا خجالت، نوعي ناتواني به شمار مي آيد.

انسان وقتي مي بايد سخني را در مقابل جمعي بگايشاند، ولي خود را ناتوان از بيان اون مي يابد، دچار شرم هست؛ در حالي كه وقتي انسان تمايل دارد مثلاً نسبت به بزرگتر خايشانش از جمله پدر، مادر، معلم و يا مربي خود رفتاري مبتني بر بي حرمتي نشان دهد و از عهده انجام چنين كاري نيز برمي آيد، ولي به دليل داشتن صفت حيا خايشانشتن داري كرده، اون را انجام نمي دهد، نوعي توانايي و قدرت را از خود به نمايش گذاشته هست

108:

بد نیست ولی وقتی که از اون هستفاده ی ابزاری میکنن و اون رو برای یک جنس خوب و برای جنس دیگه بد میدونن اون موقع اس که بد میشه!!!
ضمن اینکه حیا و نجابت هم مثل زیبایی و زشتی یک تعریف نسبی دارن....ممکنه کسی که از دید من زیباست از دید شما زشت باشه و یا برعکس!!

109:

شاید هم پسرا خجالت بکشن هم دخترا

110:

به نظر من هیچ جای جهان برای مثال: یک زن پوشیده و یک مرد پوشیده رو بی حیا قلمداد ننمايند.
یک زن که کت دامن میپوشد و آرایش غیز ندارد یا یک مردی که با کت و کراوات ظاهر میشوند.

خوب یک جا هم هست که کسی رو با مینی ژوپ بی حیا نمیدانند ولی عمومیت ندارد، اما در اون مسئله عمومیت دارد.


111:

معلومه پسرا...........دخترا و خجالت.!!!.......


112:


آي گل فرمودي اهورا مزدا

113:

الهی پسرا که از خجالت لبو باید اسمشون رو بذاریم نه پسر
به نظر من بستگی به این که تو چه شرایطی باشه و و طرف از چه خانواده ای باشه
اینکه یه فرد خجالتیه یا نه برمیگرده به اینکه خانواده اش باهش چه رفتاری داشتن یا تونسته توی یک جمع کوچیک مثل خانواده حرفشو بزنه یا نه .

تا با همین حمایت وارد اجتماع بشه و عکس العملی در مقابل دیگران داشته باشه

114:

به نظر من اگه %ی بگیریم..........

پسرا خجالتی ترن تا دخترا.........

حداقل تو هم مهین که اینجوریه....

115:

نخیر پسرا توهم میهن مثلا دوس دارن مرموز باشن
فکر میکنن کلاسه شون میره بالا
وگرنه خجالتی که ما ندیدیم

116:

اخه هم میهن کلاس داره پسرا بخان کلاس بزران......
.تازه....چه ربطی به خجالت داره..........


117:

خب همین یه دنیای مجازی چه ربطی به خجالت داره

118:

این فقط یه سوال بوده............مگه هر پرسشی که در دنیای مجازی میشه باید به دنیای مجازی ربط داشته باشه......!!!

119:

فکر کنم اشتباه برداشت کردی از جواب اولیم که میگی تو هم میهن پسرا خجالتی ترن
واسه همین فرمودم که ما که توی دنیا مجازی هستیم چطور میگی تو هم میهن پسرا خجالتی ترن یانه؟
از کجا این نتیجه رو گرفتین؟
در مورد واقعیت هم همون نظر قبلا که فرمودم بستگی به شرایط داره

120:

من هم کلی فرمودم.........در دنیا واقعی هم دخترا خجالتی نیستند .....
و بعد فرمودم در هم مهین هم همینطور.این فقط برداشت منه....امار و ارقامی هم براش ندارم.........
.اما شما هم میتونی برعکسشو ثابت کنی؟ .....


121:

مگر من فرمودم برعکسش صادقه؟!

122:

باشه قبول....بستگی داره....خوبه............


123:

واضح و مبرهن هست که دخترها!

124:

من خیلی خجالتیم
اصن تو چشای پسرخاله م نمیتونم نیگا کنم!
دلم میریزه پایین

125:

الهی...آیا دخترها بیشتر خجالت میکشند یا پسرها

126:

بعضي ازدختر ها اره...
من كه اصن خجالتي نيستم

127:

آخی نرگسی یه نیم متر از زبونتو میذاشتی اونجا کاربرد داشته باشه
ولی خودمونیم رو نکرده بودی شیطون

128:

خوب معلومه pe3arها
البت من خجالتي نيستم

129:


من که فرموده بودم بچه مثبتم!
نه بابا اصن کاربرد نداره تا میام حرف بزنم یادم میره حرفمو!

130:

الهی
پس فقط اون زبونت واسه ماست

بیا خودم یه دوره آزمایشی واست بذارم خجالتت بریزه

131:

خب معلوم ديگه پسرها

132:

na 2okhtara

133:

دختر وپسر نداره که !

134:


نه مرسی همینطوری راحتم!

135:

دخترا بیشتر خجالتین ! البته بعضیهاشون که .....

وایییییی !! خجالت مجالت تو کارشون نیست !

ولی من که خجالتی نیستم ...

آدم هرچی اعتماد به نفسش بالاتر باشه ، % خجالتش هم میاد پائین !! از خود راضی ! ( با خودم بودما !! )

136:

دقیقا درسته چه عجب یه مذکر پیدا شد اعتراف بکنه اعتماد به نفس آقایون بیشره

به نظر منم دخترا بیشتر خجالتی هستن
حتی پرو ترینشونم باز روش کمتر از پسراس

137:

نخير....اصن همين چيزي نيست...ما پسرا انقده خجالتي هستيم كه نگو....
نمونه اش همين خودم تا يه دختر مي بينم ايشانا مي خوام با جايي كه تاحالا نرفتم برم....باور كنين 15 كيلو وزن كم مي كنم....


138:


برو کنار دماغت خورد تو چشمم
دروغگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ گگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ گگگگگگگگگگگگگگو

139:

همين شما ها هستي كه نمي زارين ما پسرا پررو بار بياييم.....در ضمن منو مي خواستي ببوسي ناشي بازي در آوردي دماغم خورد توچشت ها...
ولي هرچي هست دختراي اين دوره زمونه اگه يه پسر خجالتي ببينن..تا بنده خدارو گريه نندازن ول كنش نيستند كه نيستند....مي گي نه....نشونت بدم....


140:


141:

دروغ ميگم....(شوخي كردم....
دمپايي....دمپايي.....نه نزن نزن.....نزن ....تقصير خودته.....درست بوس كن تا دماغم نخوره توچشمت////
(به دل نگيري يه وقت)

142:

من اینقده خجالتیمآیا دخترها بیشتر خجالت میکشند یا پسرها

143:

باشه دیگه نمی زنم توام یاد بگیر درس حرف بزن بچه کوچولو

144:

اره جوون خودتُ اون دختره

145:

دختر خجالتی هم اصلا مگه داریم ؟ به جون خودم پسرا باز توشون خجالتی پیدا میشه ولی دخترا دیگه اصلا

146:

ادم خجالتی :دی

147:

خجالت کجا بوده امروزه که دخترش باشه یا پسرش

148:

خوب تابلو دیگه دخترا بیشتر خجالت می کشن

149:

هر کس حیای بیشتری داشته باشه خجالت بیشتری میکشه
هر کس حیای بیشتری داشته باشه خجالت بیشتری میکشه
هر کس حیای بیشتری داشته باشه خجالت بیشتری میکشه
هر کس حیای بیشتری داشته باشه خجالت بیشتری میکشه

150:

بستگی به تربیت خانوادگی اشخاص داره دختر وپسرش فرقی نداره !%ی هم به وراثت برمیگرده

151:

خوبه تو ام ...رو دادم روت زياد شد....بيا باز بگين دخترا خجالتين....:c onfused:

152:

پسرا خجالتی ترند بمیرم براشون

153:

الان پسرا خجالتي تر شدن
من خودم خجالتي هستم ولي با توجه به برخوردام تايشان دانشگاه با بچه ها به اين نتيجه رسيدم كه دخترا اصلا خجالتي نيستن الان!(با اغراق فرمودمااا)

154:

خجالت با حجب و حیا کاملا متفاوت هست

نباید زن یا مردی را که حیا دارند را خجالتی نامید

و برخی بی حیایی را ، یک ارزش میدانند که باید همواره در زندگیشان باشد

155:

من هنوز نفمیدم با حیام یا خجالتی
فقط اینو میدونم وقتی میخوام با یه نا محرم حرف بزنم خشکم میزنه و شروع میکنم لرزیدن

156:

ابجی تا جایی که بنده شما رو میشناسم

خیلی با حیا هستین

و یکم خجالتی

157:


استغفرالله

158:

به نظر من بيشتر پسرا!هم تو دنياي مجازي و هم تو دنياي واقعي!

159:

معلومه دخترا خجالتی تر هستن
پسرا به دلیل اینکه اعتماد به نفس بالایی دارن عمرا احساس خجالت بکنن

160:

اصلا بستگی داره طرفت کی باشه، من از کسی که که دوسش دارم انگار درخت خشکیده در مقابلش می ایستم ، اما در کل خجالت کشیدن واژه ایی که در دنیای مدرن از بین رفته بهتر بود می فرمودید ، آیا احساس شرم از کردار خود دارید!!!

161:

شرم از حیا می اید

و خجالت از کمبود

بهتر همان هست که از واژه خجالت هستفاده شود

162:

بستگی به موقعیت وشخصیت داره

163:

خوب پسر ها خجالتي تر هستن ، بعد حيا و اينا هم دارن !

164:

من هنوز بعد این همه مدت نفهمیدم خجالتی ام یا خیلی پر رو
شرم و حیا دارم یا بی حیام!
هم خجالتی ام هم حیا دارم!
یا هیچکدوم!
واقعا خیلی تلاش کردم خودمو بشناسما...

ولی خوب،،، دیگه از این بیشتر موفق نبودم!

165:

فقط یه خورده خیلی زیاده ! زیاده دیده نمیشهه!

166:

حیا یه جورایی تو وجود دختراس و پسرا ندارنش.

پسرا اگه چیزی داشته باشن خجالته.

دخترا هر دوتاشو دارن.


167:

سلام به نظر من به شخصيت طرف بستگي داره

و تو اين مسئله دختر يا پسر ملاك نيست

168:

tu in 2ro zamune ke 2khtara khejalat halishun nemishe

169:

آره خب ...

خجالت یکی از بد ترین حس هاییه که ممکنه یه نفر داشته باشه ..!


اونیم که به نظر خوب میاد و همه میگن خجالت و پر رویی و این داستانا ..
نگه داشتن حرمت بعضی چیزاست که باید نگه داشته بشه اگه نشه میشه پررویی

170:

پسرا 100 %

171:

من که شخصا اصلا خجالتی نیستم
زیادی هم راحتم!
اما خدایی هر قدر هم که راحت باشم دخترم
و دخترها هم حیا دارن
بابا پسرها که...

172:

گمان میبرم دختران این دوران

بی حیایی را با خجالت اشتباه گرفته اند

و چون بی حیایی را رسم زندگی دانستند

فرمودند : ما دگر خجالتی نیستیم

173:

من متوجه منظورتون نشدم!
بهرحال ممنون از لطفتون!

174:

خجالتی بودن بدترین صفتیه که انسان می تونه داشته باشه در مورد هیچ دختر و پسری پسندیده نیست

175:

تو این دوره زمونه که دیگه فکر کنم چیزی به اسم خجالت وجود نداره نه تو دخترا نه پسرا

176:

سلام

بنده منظور و روی سخنم شما نبودید

اما باید حرفم را تصحیح کنم

برخی از دختران این دوران اینگونه اند

بی حیا بود یعنی به دنبال زشتی بودن

و خجالتی بود یعنی از زشتی فاصله گرفتند

البته برخی باز معنی کم رو بودن ، و از حق خود دفاع نکردن را خجالتی بودن میدانند

که اینگونه نیست

177:

پسرها خجالتی ترند
البته خجالتی جسور
نمی دونم چرا اکثرخانومها خجالتی بودن روباشرم وحیا اشتباه میگیرن وبه خجالتی بودن تظاهرمی نمايند

178:

اگه پسرا خجالت میکشیدن که حال و روزشون این نبود

179:

دوران خجالت به سر امده

زیرا فرهنگ ما این خجالت را نمی پذیرید

به نظر بنده خجالت به هیچ وجه درست نیست ، بلکه انچه درست هست

حیا و شرم هست

180:

شک نکنید دخترا مفهوم خجالت رو نمی دونن چه برسه به این که درکش کنن
خجالت در وجود دخترا جایی نداره.البته با تخفیف 2%

181:

شک نکنید پسرا خجالتی ترند

182:

بازم هم از این مباحث ناسیونالیستی و کلیشه ای ؟!

چرا سعی دارید در هر مسئله ای جنسیت رو مطرح کنید و مدام به سرو کله هم کوبیده و همو سرکوب کنید ؟!

بابا جان شرم ، حیا ، خجالت و مراعات حق و حقوق هیچ رابطه مستقیمی با جنسیت نداره !!!

183:

كاملا مواققم ولي درعين حال نطرم اينه كه ازاول خلقت شرم وخحالت زن بيشتربوده وقكرميكنم اين يك امرذاتيه! ولي ازچندسال پيش به اين طرف با چيزهايي كه الان توجامعه ديده ميشه ظاهرا همه چي تعييركرده

184:

دختر و پسر نداره
هردو تاشون هم کم رو دارن هم پررو

185:

من هم روی هم رفته با این حرفهای شما موافقم .

شرم و حیا باید برای هر دو جنس وجود داشته باشه .



ولی متاسفانه با این وضعی که داره پیش میره بزودی این صفات به تاریخ می پیونده و کم کم دیگه باید فقط تو موزه ها دنبالش گشت !!

جدا که وضعیت فعلی جامعه داره شرم اور میشه از نظر این صفات

186:

حرف از جنسیت نباید باشد

سخن از احساسات هست

دوستی داشتم که حتی برای دادن پول بنزین ماشینش به کارگر پمپ بنزین نیز خجالت میکشید

این روحیات از تربیت خانواده بر می اید که فرزند خود را اینگونه خجالتی بار اورده هست

187:

نوشته اصلي بوسيله shadab نمايش نوشته ها
كاملا مواققم ولي درعين حال نطرم اينه كه ازاول خلقت شرم وخحالت زن بيشتربوده وقكرميكنم اين يك امرذاتيه! ولي ازچندسال پيش به اين طرف با چيزهايي كه الان توجامعه ديده ميشه ظاهرا همه چي تعييركرده
چرا نداره

خیلی چیزا به جنسیت ربط داره
وقتی شما ها یه دختر کوچولو بودید ماماناتون می فرمود با غریبه ها حرف نزن...

از طفولیت به شما اموزش داده میشه که شرم و حیا گوهری تابناک....
اگه خیره به یه دختر روستایی نگاه کنی خجالت میکشه و روشو برمی گردونه بر خلاف دختر شهری که یکی نگاه کنی دو تا نگاه میشی چون تو فرهنگی که داره کمتر آموزش شرم کردن دیده

از اول خلقت هم نبوده خیلی از خانوما اطلاع ندارن در دوره باستان زن سالاری حاکم بوده
بعدها با توجه به شرایط و فرهنگ جوامع بشری با شروع مرد سالاری به زنان تلقین شده که باید حجب و حیا داشته باشن وبصورت اکتسابی نهادینه شده .


البته بعضی ها خیلی خجالتی هستن اون هم با آموزش رفع شدنیه

188:

به نظر من خجالت ربطی به جنسیت نداره ولی حیا تو دخترا بیشتره...


189:

شرم وحیای دخترها قاعدتا باید ازپسرها بیشترباشه

190:

بستگی داره
مثلا" بنده تو دانشگاه و در محیط اونجا خجالت سرم نمیشه هر چی رو تشخیص بدم درسته انجام می دم حرفم رو می زنم روش هم وامیستم اما حرفای معقول و منطقی و در چارچوب ا بگن برو برا 300 نفر سخنرانی کن راحتم بگن برو با ریاست دانشگاه 2 ساعت بحث کن بازم مشکلی نیست .

بگن با کل آقایون بحث کن بازم مشکلی نیست .


اما مثلا" در مواردی که درخواستی در کار باشه به شدت خجالتیم شایدم مغرورم عمرا" در خواست نمره نمی کنم میرمم نه می تونم نذری پخش کنم نه می تونم بگیرم در جایی ماهواره و این چیزا تو جمع آقایون و خانمها روشن باشه محاله نگاه کنم .

فک می کنم در کل خجالتی نباشم اما شرم و حیا خیلی سرم میشه دی:
البته فک نمی کنم همچین شق القمری هم باشه همه خب شرم و حیا سرشون میشه دیگه یکی کمتر یکی بیشتر حالا از خودم گذشته وقتی نیگاه می کنم می بینم اکثریت دخترا این مدل که من هستم نیستن
اونا اکثرا" خجالتی هستن نمی تونن یه حرف عادی رو هم بزنن در کل نسبت به آقایون فوق العاده خجالتی ترن

191:

مگه پسرا خجالتم بلدن بکشن؟
خجالت و شرم از اول توی وجود زن بوده...اینکه یه چیز مشخصیه
مردها اگر خجالت میکشیدن که نمیتونستند به قوی بودنشون بنازند...
چرا میگن زن جنس لطیف؟
شرم چیز زیباییه...که خداوند اونو در وجود هر زنی برنامه داده.

192:

من فقط از یه نفر خجالت می کشم اون خودمم

193:

بستگی داره
هر دو جنس تو وقت و مکان های مختلف میتونن خجالتی باشن
ولی خب انکه کدوم جنس کلا خجالتی تره فک کنم دخترا بیشتر توشون ادم خجالتی باشه!

194:

سلام

نمیشه فرمود که خجالت فقط مخصوص خانم ها هست
اینقدر مطمئن نگید
ولی خوب درسته نظر هر کس محترمه
--


195:

به نظر من دخترای امروزی خجالت کشیدن واسشون داره کم رنگ میشه
نمونش زیاد اتفاق افتاده
اخریش همین چند روز پیش یه سری دختر دبیرستانی واسه بازدید به دانشکده ی ما اومده بودن دم به دم به من چرت و پرت میفرمودن

در حالی که اصولا من باید تیکه مینداختم و اونا خجالت!!

196:

تا حالا ندیده بودم دخملا پشت پسرا شیشکی بکشن

کاش دخملا همسنم بودن

لا اقل میفرمودم حس رقابت و کل کل بازی دارن

حداقل 7 سال ازم بزرگتر بودن

محاله 75 % باشه آمار دخترا

197:

اره حاجى

ديروز تو ترافيك گير كرده بودم ، شيشه ماشين رو دادم پايين ديدم يه نفر صدام ميكنه

برگشتم ديدم يه دختر دبيرستانى تو اتوبوس مدرسه

فرمودم چيه ؟ ميگه شماره بده

در عجب موندم به خدا

198:

از وفتی وارد دنیای نت شدم متاسفانه دخترهای بیحای زیادی دیدم واقعا براشون متاسفم

199:

به نظر من خجالت معنی نداره البته منظورم حیا نیست چون حیا با خجالت فرق داره

200:

امروز صحنه ای دیدم که سخت ناراحتم کرد صبحی که رفته بودم واسه بچه های خوابگاه صبحانه بگیرم اخه امروز نوبت من بود شهردار باشم(بچه های که تو خوابگاه هستند منظور منو میفهمند شهردار کیه) دیدم دو تا دختر 12 نمیدونم 13 ساله از همونهای که روپوش دخترهای مدارس راهنمایی رو میپوشن دارن تو کوچه مانتوهای خودشونو عوض مینمايند مانتوهای مدرسه خودشونو دراوردن مانتو بیرون رو پوشیدن واقعا که مادرشون فکر میکنه رفتن مدرسه وقتی هم فرمودم خجالت نمیکشید این کارو میکنید مگه مدرسه ندارید با کمال پرویی فرمودن میخوایم با دوست پسرامون بریم سینما(اونم کله سحر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
واقعا بر سر جامعه ما چی میاد

201:

اخراجیهای2 اونقدر هستقبال داشته که واسش بعضی جاها سانس صبح هم گذاشتن احتمالا میرفتن واسه دیدن فیلم ده نمکی!

202:

اره راست میگی اصلا یادم نبود به احتمال 100 % میرفتن اخراجی ها رو ببیند بلاخره سینما رفتن هم یک نوع کار فرهنگی محسوب میشه کله سحر

203:

دراین دروره و زمونه که حیاء تقریباًبکناررفته دیگه خجالت چه معنی داره ..

204:

به نظر من دخترا بیشتر بی حیا هستند و مقصر اصلی بدر و مادر ها ن

205:

من یکی توی زندگیم همچین چیزی ندیدم
و تمام پیشنهادات و سلام علیکا از طرف دخترا میشد و من یکی خجالت میکشیدم
(البته به جز یه دفعه، اونم وقتی بود که به همسرم برای اولین بار زنگ زدم فکر کنم از خجحالتن آب شد)
ولی به همه ی مقدساتم قسم که مطمئنم پسرا همه طبل تو خالی هستن و دخترا واسه ما پسرا همیشه شیرن

206:

هیچ کدام.

در وقته ایی که پسر و دختر رفقاشون رو با فحش مادر و خواهر صدا می نمايند کلمه خجالت مثله کلمه دایناسور ها هست که نسلی ازش باقی نمونده.


باقی مثال ها بماند برای موقعیتی مناسب تر......شاید به مذاق رفقا خوش نیاد

207:

oخجالت كشيدن هم مثل بقيه مسائل

يك عمر كامل نسبي هست

تو بعضي از افراد زياد

تو بعضي از افراد كمتر

و تو بعضي از افراد اصلا وجود نداره



.


208:

من که شدیدا خجالتیم اما متاسفانه دخترااااااا شورشو درآوردن من که از کارهاشون خجالت میکشم هر چیزی حدی دارده

209:

تاوقتی با نت اشنا نشده بودم نمیدونستم دخترها تا این حد بی حیا وبی ظرفیت شدن ولی وقتی رفتاربی شرمانه ودورازحیای بعضی ازدختران را درسایتها میبینم ازدختربودن خودم شرم میکنم
فقط کاقیه یه پسر کمی باهاشون شوخی کنه فوری دنبالش توهمه تاپیکها راه میفتن و من واقعا متاسفم ازاین رفتارها! خوبه کمی وقارومتانت دخترهای سابق تووجود دخترهای امروزی هم بود

210:

فکرنمیکنم
درذات دخترهاچیزی به نام خجالت باشه
البته به جز...............بعضی ها

211:

هیچ کدام

212:

دورازجون دخترهای سایت
ولی حیای دخترهاخیلی پایین هست
مخصوصاتودانشگاه من

213:

دخترا

214:

خب بستگی داره
تعداد کمی از پسرا ممکنه خجالتی باشن
دخترا بیشتر خجالت می کشند

215:

اکثر امروزیا هیچکدوم

این حرفا مال قدیما بود

216:

اين سوالها چيه دختر جماعتو خجالت .

217:

دختر جماعت خجالت مجالت سرش نمیشه با لپ های قرمز به آدم می گن می خوان ازدواج کنن به این می گن خجالت؟

218:

تنها چیزی که تو وجود اقایون کامل وجود داره رو هست

219:

خوب بیشتر دخترا والا پسرا خیلی خیلی تو این دوره زمونه پررو شدن..

220:

البته درست ميفرمائيد ولي دخترهاي اين دوره و زمونه هم از پررو بازي اصلا كم نميارند !!

امروزه خجالت پيش دخترها شرمنده اس !!

221:

دخترا شون قوز ترین موجوداتی هستند که به هنگام خرموچک شدن

هیچ شون پتی نمیتونه جلوی کت کله گیریشون رو بگیره تا خجالت نکشن



50 out of 100 based on 15 user ratings 940 reviews